۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۱۹۳
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها(30)؛

باید از ظرفیت رسانه برای گسترش پیام اسلام به خوبی استفاده کنیم

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) نقش رسانه های دینی در مقابل تهاجم فرهنگی بسیار مهم دانست و گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای خود می توانیم توطئه دشمنان اسلام را خنثی کنیم.
حجت الاسلام محمدحسن اختري دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با بیان این که رسانه های دینی سهم کلی و نقش اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند، اظهار داشت: اگر بتوانیم از این ظرفیت به هنگام و به صورت گسترده استفاده کنیم می توانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم چراکه محتوای اسلام غنی، علمی و عقلانی است و در میان تمام انسانها جایگاه پذیرش بسیار بالایی دارد.


وی با اشاره به قطع شبکه های ماهواره ای برون مرزی کشور، گفت: دشمنان می خواهند اجازه ندهند صدای اسلام به جهانیان برسد به همین دلیل جلوی فعالیت شبکه های ما را گرفته اند؛ آنها می ترسند با مطرح شدن دیدگاه های جمهوری اسلامی در سطح بین المللی همه به اسلام گرایش پیدا کنند.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: دشمنان ما از گسترش اسلام ناب ناراحت اند و نمی توانند حق و حقیقت را تحمل کنند؛ ما باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و ابرازهای موجود از جمله مناظره های رودر رو ، نوشتن کتاب، رسانه های جمعی و اینترنت سعی کنیم پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان برسانیم.


حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به این که در طول تاریخ نیز دشمنان اسلام تلاش داشتند از ارتباط مردم با پیامبر(ص) جلوگیری کنند، یادآور شد: شایعه کردند هرکس نزد پیامبر(ص) می رود سحر می شود این یعنی بیان حضرت آنقدر جذاب بود که همه را تسلیم می کرد؛ همچنین وقتی آیات قرآن تلاوت می شد سرو صدا می کردند تا کسی پیام الهی را نشنود.


وی با اشاره به حمایت دشمنان اسلام از رسانه های وهابیت، گفت: دشمن از فعالیت رسانه ای هر گروه و فردی که همسوی آنها باشد استقبال می کنند؛ آنها می دانند در دنیا کسی حرف وهابیت را نمی پذیرد./928/پ202/ج

ارسال نظرات