۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۱۳۶

مهلت نام‌نویسی مسابقه‌ زیارت جامعه کبیره تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام نویسی چهارمین دوره مسابقه سراسری حفظ، ترجمه و رونویسی زیارت جامعه کبیره تمدید شد.
مسابقه زيارت جامعه كبيره
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهلت نام نویسی چهارمین دوره مسابقه بزرگ حفظ، ترجمه و رونویسی زیارت جامعه کبیره تا 22 آبان ماه تمدید شد.
براساس این گزارش، چهارمین دوره مسابقات بزرگ زیارت جامعه کبیره از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به صورت مجازی و در سراسر کشور در سه بخش برگزار می‌شود.
بخش نخست این مسابقه، حفظ است که با 30 سوال در 40 دقیقه برگزار می‌شود و بخش دوم مسابقه ترجمه و مفاهیم زیارت جامعه کبیره (ترجمه آیت‌الله خرازی) است که حاوی 20 سوال در 30 دقیقه خواهد بود.
بخش سوم مسابقه بزرگ جامعه کبیره، رونویسی از زیارت جامعه کبیره است، که علاقه‌مندان باید متن عربی و فارسی زیارت را با دست خط خود به صورت صحیح، کامل و خوانا نوشته و به صندوق پستی 145-37135 ارسال کنند.
مهلت ارسال رونویسی زیارت جامعه کبیره تا 19 آبان ماه است و آثار باید در این تاریخ به اداره فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه رسیده باشد؛ به آثار رسیده پس از زمان مشخص شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در دو بخش اول مسابقه می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی ثقلین به نشانی www.mthaqalain.ir مراجعه کنند؛ بلافاصله پس از نام نویسی سوالات برای آنها ارسال می‌شود که در زمان مقرر باید به آن پاسخ دهند.
مسابقه بزرگ زیارت جامعه کبیره در سراسر کشور برگزار و دو بخش نخست آن همزمان و بلافاصله پس از نام نویسی به صورت آن‌لاین آغاز می‌شود.
در دهه دوم محرم الحرام در مراسمی برگزیدگان این مسابقه اعلام خواهند شد و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.
جوایز مسابقه شامل سفر به عتبات عالیات و بیتوته در حرم امام هادی(ع) برای حداقل 40 نفر، تبرکی بسیار نفیس از مضجع شریف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و صدها جایزه ارزنده دیگر خواهد بود.
رادیو معارف، دفترتبلیغات حوزه علمیه قم ،موسسه دارالحدیث،دانشگاه مجازی علوم حدیث،جامعه المصطفی العالمیه، جامعه الزهرا سلام الله علیها، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد غدیر ،معاونت فرهنگی اوقاف وآستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها و معاونت تهذیب حوزه های علمیه در اجرای این برنامه همکاری دارند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 7840602-0251 تماس بگیرند./917/ت303/ی
ارسال نظرات