۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۴۶۵۶۵

حضور مبلغان دینی در مدارس استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی شهیدین با همکاری اداره کل آموزش و پرورش کرمان، در ماه محرم مبلغان را به مدارس استان کرمان اعزام می کند.
حضور مبلغان دینی در مدارس استان کرمان
حجت الاسلام محمد علی رنجبر، دبیر مؤسسه شهیدین کرمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: مؤسسه شهیدین از سال 85 تاکنون مبلغان روحانی را به مدارس شهر کرمان اعزام و خوشبختانه در سال جاری  از حضور طلاب خواهر هم برخوردار می باشیم.
 
وی با بیان این که روحانیان بومی از میان طلاب سطح عالی حوزه برای تبلیغ انتخاب می شوند، اظهار داشت: این مؤسسه بعد از انجام مصاحبه از طلاب و هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کرمان اقدام به اعزام مبلغان می کند که امسال افزون بر کرمان، گروه‌های تبلیغی حوزوی به شهرستان های شهربابک، رودبار، راور، عنبرآباد و ماهان اعزام می شوند.
 
حجت الاسلام رنجبر با بیان این که تبلیغ در مدارس از مجالس سخنرانی و منبر دشوارتر است، افزود: با توجه به یکسان نبودن توان علمی دانش آموزان، تفهیم مطلب برای همه آنها سنگین است به گونه ای که مشکلات تدریس بر دشواری های تبلیغ می افزاید.
 
دبیر مؤسسه فرهنگی شهیدین عنوان کرد: همه این مبلغان زیر نظر مؤسسه شهیدین آموزش دیده و با آگاهی کامل از شرایط محل تبلیغ به دبیرستان های پسرانه اعزام می شوند که به دلیل موفقیت این طرح، درخواست های فراوانی نیز از مدارس دخترانه کرمان در این زمینه داشته ایم که درصدد اعزام طلاب خواهر به مدارس دخترانه  می باشیم.
 
گفتنی است، حضور طلاب در مدارس کرمان به اندازه ای تأثیر گذار بوده که در غیر ایام تبلیغی هم، دانش آموزان خواستار ایجاد کلاس های فرهنگی مذهبی با حضور مبلغان حوزوی هستند، به گونه ای که در دیگر ایام سال نیز دانش آموزان ارتباط خود را با مبلغان اعزامی قطع نمی‌کنند./9701/پ202/س
ارسال نظرات