۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۴۶۶۴۴

ویژه‌برنامه حسینیه از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه «حسینیه» به مناسبت شروع ماه محرم الحرام از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
حسينيه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، کانال ندای اسلام رادیو معارف رنگ و بوی عزا به خود می‌گیرد.

به همین مناسبت ویژه‌برنامه «حسینیه  Hosseinieh» برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با اهداف و آثار قیام امام حسین(ع) از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

در این برنامه که در 12 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه شده است، موضوعاتی همچون فلسفه قیام امام حسین(ع)، عشق الهی آن حضرت، پیام‌های قیام امام و فلسفه عزاداری‌ برای امام حسین(ع) از سوی حسین رجبعلی، کارشناس این برنامه و مبلغ دینی بررسی می‌شود.

بر اساس این گزارش، نوحه خوانی، مقتل خوانی، گزارش و سفرنامه عاشورا از بخش‌های این برنامه است.

ویژه‌برنامه «حسینیه» به تهیه‌کنندگی و سردبیری لیلی حبیبی راد از شنبه 26 آبان 91 مصادف با اول محرم 1434 از ساعت 11:05 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس»، پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com  و از طریق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 قابل دریافت است./997/د102/ی

ارسال نظرات