۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۶۶۷۳
ویژه طلاب حوزه؛

مهلت نام‌نویسی دانشکده صدا و سیما تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام نویسی آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه تا 16 آذرماه سال جاری تمدید شد.
آزمون پذيرش دانشکده صدا و سيماي قم ويژه طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهلت نام نویسی آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه تا 16 آذرماه سال جاری تمدید شد.
براساس این گزارش، دانشکده صدا و سیما قم، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در چهار رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی»، «ادبیات نمایشی (فیلمنامه نویسی)» و «دین و رسانه» از برادران و خواهران طلبه، دانشجو می‌پذیرد.
اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی «نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه برای برادران» و حداکثر سن 30 سال تمام «متولدین 1361 به بعد و خدمت سربازی نیز به این مدت افزوده می‌شود» از شرایط عمومی شرکت در آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم است.
داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی مراکز مورد تأیید حوزه علمیه قم، سلامت کامل جسمی و روانی به تأیید مرکز بهداشت سازمان صداوسیما، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی «منابع پیشنهادی رشته‌ها» و عدم تعهد به استخدام در ارگان‌ و نهادهای دیگر، از شرایط اختصاصی شرکت در این آزمون است.
بر اساس این اطلاعیه، پذیرش خواهران صرفا در رشته ادبیات نمایشی، تعلق گرفتن هزینه تحصیلی به پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه استخدامی شدن پذرفته شدگان از سوی سازمان صدا و سیما و شامل بودن بخشی از سؤالات آزمون از دروس سطح 2 حوزه علمیه؛ از جمله تبصره‌های این دانشکده است.
به پذیرفته شدگان نهایی کمک هزینه تحصیلی تعلق خواهد گرفت، همچنین پذیرفته شدگان بورسیه استخدامی سازمان صدا و سیما می شوند.
این گزارش می‌افزاید، بخشی از سوالات آزمون این دانشکده مربوط به دروس سطح 2 حوزه علمیه است.
مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی در این آزمون شامل «تکمیل فرم تقاضانامه»، «3 قطعه عکس 4× 3 پشت نویسی شده»، «کپی از تمام صفحات شناسنامه» «کپی کارت ملی»، «کپی کارت پایان خدمت یا معافیت» «گواهی اتمام سطح دو تحصیلات حوزوی» و «فیش بانکی به مبلغ صد هزار ریال واریزی به حساب 2172913402002 بانک ملی ایران شعبه بلوار امین قم و ارسال اصل فیش» می‌شود.
شایان ذکر است، داوطلبان برای شرکت در آزمون، مدارک مورد نیاز را به صورت حضوری حداکثر تا پایان وقت اداری 16 آذر ماه به صورت پستی به نشانی قم ـ بلوار امین دانشکده صدا و سیما قم و یا صندوق پستی 3171/37185 و یا به نشانی الکترونیکی paziresh@qiu.ir ارسال کنند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه 14 و15 آذر‌ماه اعلام شده است که آزمون این دانشکده سه شنبه 16 آذر ‌ماه سال ساعت 8 صبح در دانشکده صدا و سیما واقع در قم ـ بلوار امین برگزار می‌شود./917/پ203/ی
ارسال نظرات