۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۴۷۱۴۵
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

اسرائیل از اصابت موشک های مقاومت به تل آویو شگفت زده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، اصابت موشک های مقاومت فلسطین به تل آویو و اعماق سرزمین های اشغالی را عامل شگفتی رژیم صهیونیستی دانست.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، شب گذشته در مجلس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در ضاحیه جنوبی بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: سلاح مقاومت همچنان در سراسر لبنان و فلسطین به سوی دشمن نشانه رفته است؛ جهاد تنها راه آزادی فلسطین به شمار می آید.

 

وی مقاومت ملت فلسطین در غزه را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: دست نیروهای مقاومت به دلیل مقاومت دلیرانه ای که در برابر دشمن صهیونیسم انجام می دهند به گرمی می فشاریم، اسرائیل رژیمی است که فقط قدرت و ترس می تواند بر آن اثر بگذارد.

 

شیخ نعیم قاسم، تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را در پرتو چزاغ قرمز آمریکا و دولت های غربی عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی بدون هیچ بهانه ای به غزه حمله کرد و برخی کشورهای جهان خصوصا آمریکا و کشورهای غربی که از این جنایت ها سود می برد هم اکنون حامی این حملات هستند.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل از چنان گستاخی برخوردار است که کشتار ملت فلسطین را هم نشانه ای از مظلومیت خود می داند.

 

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر از اصابت موشک های مقاومت به تل آویو و نقاط مختلف سرزمین های اشغالی به شدت شگفت زده شده است./980/ب901/ک

ارسال نظرات