۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۷۴۱۹
آیت الله طبرسی:

جوانان ایرانی با تولیدات بومی دنیا را مبهوت خود کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) روح خودباوری را در ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان زنده کرد، گفت: امروز جوانان ایرانی با همین روحیه و تولیدات بومی دنیا را مبهوت خود کرده اند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی دانش بنیان استان، با اشاره به این که کشورمان پتانسیل بسیار بالایی در تولید دانش بومی دارد، گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف با تلاش و همت جوانان ایرانی حاصل شده است.

 

وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی با تولیدات بومی دنیا را مبهوت خود کرده اند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به پشتوانه همین جوانان پاک و انقلابی به یک کشور مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) روح خودباوری را در ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان زنده کرد، گفت: پیروزی انقلاب نشاط دوباره ای را در میان جوانان ایرانی ایجاد کرد، همین نشاط امروز موجب پیشرفت در حوزه های مختلف کشور شده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که کشورمان در بسیاری از بخش های صنعتی، نظامی و پزشکی متکی به دانش بومی است، افزود: این دانش بومی در سایه ایمان و اعتقاد جوانان ایران اسلامی به خداوند متعال حاصل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نسل جوان کشورمان مایه افتخار و عزت نظام اسلامی در عرصه های جهانی هستند، تصریح کرد: دانشمندان جوان ایرانی با وجود تحریم های شدید کشورهای غربی علیه کشورمان به علوم مختلفی دست یافته اند.

 

وی بر ضرورت همه جانبه مسؤولان از نخبگان جوان تأکید کرد و گفت: امروز کشورهای اروپایی تلاش می کنند تا دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی را از کشور خارج کنند که این مسأله مهم وظیفه مسؤولان و متولیان امر را سنگین تر می کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین خصوص باید تلاش شود تا از تولید داخل حمایت های همه جانبه به عمل آید.

 

آیت الله طبرسی حمایت از تولید داخلی را موجب شکوفایی اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته اند، حمایت از تولید داخل می تواند مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به راه اندازی اتحادیه دانش بنیان مازندران، گفت: این مجموعه باید برای جذب مخترعان حرکتی بسیار سازنده داشته باشند و از این رو باید حمایت شوند و حیف است که ما این سرمایه ها را از دست بدهیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات