۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۴۷۶۷۲
شیخ نعیم قاسم:

شکست اسرائیل به معنی پیروزی ایران و سوریه است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی انتظار چنین واکنشی از سوی مقاومت در غزه را نداشت، پیروزی مقاومت فلسطین را متعلق به همه محورهای مقاومت عنوان کرد.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از منار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه جنوبی این کشور، شکست رژیم صهیونیستی در غزه را پیروزی برای همه محورهای مقاومت توصیف کرد و گفت: هرگونه پیروزی مقاومت در فلسطین یا لبنان یا در هر نقطه ای از جهان، موفقیت برای همه محورهای مقاومت است و هر نوع محاصره مقاومت در لبنان و فلسطین نیز محاصره همه محورهای مقاومت به شمار می آید.

 

وی افزود: هنگامی که می گویند فلسطینیان پیروز شدند بدین معناست که حزب الله و ایران و سوریه و هر کس که به مقاومت ایمان دارد به پیروزی دست یافته اند، مقاومت و حامیان آن در سال 2006 به پیروزی رسیدند و هم اکنون نیز این موفقیت در غزه حاصل شده است.

 

نعیم قاسم تصریح کرد: آنچه در غزه رخ داد نمونه ای از جنایت های رژیم صهیونیستی است که بدون هیچ بهانه و توجیهی صورت می گیرد، دشمن هیچ نیازی به یافتن بهانه ای برای حمله ندارد.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شگفتی صهیونیست ها از مقاومت در غزه، خاطر نشان ساخت: اسرائیل در این جنگ در پی آن بود که معادله بازدارنده جدیدی در داخل فلسطین بوجود آورد به گونه ای که شهروندان فلسطینی را به قتل برساند و رهبران مقاومت را تصفیه کند بدون این که عکس العملی از سوی نیروهای مقاومت قهرمان و شریف صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر هنگامی که الجعبری را ترور و برخی از مراکز را بمباران کرد با موشک باران سرزمین های اشغالی مواجه و به شدت شگفت زده شد.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: مقاومت پاسخی مبنی بر این که به جنگ تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهند داد را به دشمن صهیونیسم داد./980/ب902/ک

ارسال نظرات