۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۷۷۶۵

فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی در مجلس تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی در مجلس خبر داد و گفت: اگر آتش بس در غزه اتفاق نمی افتاد همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در غزه اعلام آمادگی می کردند.
مجتبي رحماندوست، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه در تجمع تجلیل از «حماسه عاشورایی مردم فلسطین در کربلای غزه» در میدان فلسطین تهران، اظهار داشت: ما در مجلس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی را تشکل دادیم که 251 نفر از نمایندگان از جمله رییس مجلس در آن ثبت نام کردند.

وی افزود: 175 نماینده مجلس برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کردند و رییس مجلس هم گفت ما حاضریم به عنوان نیروی رزمنده به آنجا برویم تا بر علیه صهیونیست ها بجنگیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر آتش بس در غزه اتفاق نمی افتاد همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در غزه اعلام آمادگی می کردند.

رحماندوست با اشاره به دلیل شکست رژیم صهیونیستی ابراز داشت: اسراییل در جنگ با حرب الله 33 روز مقاومت کرد و پس از آن در مقابل حماس، مقاومتش به 22 روز کاهش یافت اما در جنگ اخیر به دلیل قداستی که برای عدد 11 قائل هستند تلاش کردند جنگ را تا یازده روز ادامه بدهند که توان آن را نداشتند و در هشت روز شکست خوردند و هم اکنون فقط جنگ یک روزه باقی مانده است.

رییس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که پیروزی نهایی با ظهور امام عصر(عجل) به دست می آید تصریح کرد: مجلس در خط فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای است و اگر لازم باشد نمایندگان حاضرند به هر جای دنیا که حزب الله به کمک احتیاج دارد بروند./956/پ202/ج

ارسال نظرات