۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۵۲۷
آیت‌الله حسینی بوشهری:

انتظار رهبری گسترش دایره همکاری حوزه و آموزش و پرورش است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله حسینی بوشهری همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش را مهم و سودمند خواند و گفت: انتظار مقام معظم رهبری هم گستردگی دایره همکاری بین نهاد حوزه و نهاد آموزش و پرورش است.
ديدار مدير عامل و اعضاي خبرگزاري رسا با آيت‌الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش، با اشاره به این‌که گام بلندی در راستای همکاری بین حوزه و آموزش‌ و پرورش برداشته شده است، گفت: انتظار مقام معظم رهبری نیز گستردگی دایره همکاری بین نهاد حوزه و نهاد آموزش و پرورش است.
وی افزود: خدا را شاکریم که تفاهم‌نامه‌هایی که در طول همکاری بین دو نهاد به امضا رسیده است سال به سال دارای پیشرفت و رشد چشمگیر بوده و سعی شده است در دوران این همکاری‌ها به مرور زمان نقیصه‌ها برطرف شده و حرکت رو به جلویی صورت گیرد.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان این که تشکیل ستاد همکاری بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گام بلند و خوبی بوده است، اظهار داشت: باید این همکاری و فعالیت دوچندان شود و اختیارات مشاوران و فعالان بین دو نهاد بیشتر شود تا شاهد کارها و پیشرفت‌های چشمگیری در کشور باشیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری برای برگزاری جلسات بیشتر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد و گفت: حوزه‌علمیه این آمادگی را دارد تا جلسات را به صورت مستمر و ماهیانه برگزار کند و امیدوار هستیم با برگزاری جلسات مستمر به خروجی‌های خوبی در جهت پیشرفت کشور و همکاری بیشتر بین دو نهاد دست پیدا کنیم.
وی با تأکید بر این‌که باید فعالیت‌ها و مشاوره ها به صورت عملی درآمده و اجرایی شود، ابراز داشت: باید خروجی این فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی خدمت مقام معظم رهبری و مراجع تقلید ارائه شد ابراز رضایت این بزرگواران را در پی داشته باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پایان افزود: امیدوار هستیم همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش با قدرت و قوت ادامه پیدا کند و این همکاری‌ها سبب تغییرات مفید و جامعی در برنامه‌ها و دروس مدارس شود./907/پ202/ج
ارسال نظرات