۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۵۰۹۳۶

تشریح مباحث جدید علم کلام برای انگلیسی زبانان در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف با برنامه «قفسه» مباحث کلامی جدید را برای انگلیسی زبانان تشریح می‌کند.
تشريح علم کلام در راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به دنبال ظهور اشکال‌ها و شبهه‌‌های جدید به دین، شیوه‌ها و احتجاج‌‌های نوینی همچون کلام جدید لازم است تا به این شبهات پاسخ دهد، بدین منظور کانال ندای اسلام رادیو معارف برای آشنا کردن مخاطبان انگلیسی زبان خود با مباحث جدید کلامی، برنامه «قفسهBookshelf » را پخش می‌کند.
در این برنامه شنوندگان با مباحث جدید کلامی همچون مبانی فلسفه، تعاریف فلسفه دین، ترجیح دین به هوای نفس و ... با گفتارهایی از صفی الله خان و دکتر ساجدی کارشناسان این برنامه و از مبلغان برجسته دینی آشنا می‌شوند.
برنامه «قفسه» به سردبیری و تهیه کنندگی محمد جواد معافی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 9:00 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم مخاطبان می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./907/د102/پ
ارسال نظرات