۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۱۴۳۰
نماینده ولی فقیه در سمنان:

ابعاد گسترده و پیچیده فتنه 88 هنوز روشن نشده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به این که ابعاد مختلف گسترده و پیچیده فتنه 88 هنوز روشن نشده است، عظمت حماسه 9دی را در حمایت همه جانبه مردم از ارزش های اسلامی، انقلابی و رهبر معظم انقلاب دانست.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حماسه 9 دی را روز جهاد و مبارزه علیه کسانی دانست که تحلیل های غلطی نسبت به مردم داشتند و تصریح کرد: مردم ولایت مدار و عاشوایی ما به شکل خود جوش به میدان آمدند، بدون این که کسی آنها را دعوت کند و با این کار به دشمنان فهماندند که هنوز ملت ما را درست نشناخته اند.

 

وی عظمت 9 دی را در حمایت همه جانبه مردم از رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این حماسه میثاق امت با ولایت بود و اگر این حرکت مردمی نبود ولایت خدشه دار می شد؛ دشمنان می خواستند با القای شبهات مردم را نسبت به نظام نا امید کنند اما آنها ثابت کردند که همواره مدافع حریم ولایت هستند.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب نسبت به هیچ ماجرایی تا این اندازه تأکید نداشتند، افزود: روشنگری ایشان در سخنرانی های متعدد حاکی از بزرگی فتنه بود، شاید هنوز هم ابعاد گسترده این فتنه برای ما مشخص نشده باشد.


امام جمعه سمنان گفت: برخی بزرگان این روز را تولد دوباره انقلاب اسلامی می دانند، بنابراین این ملتی که همگی با بصیرت خود دست به دست هم دادند و این حماسه را بوجود آورده اند خودشان نیز باید آن را حفظ و حراست کنند و نگذارند به دست فراموشی سپرده شود.


حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با تأکید بر بزرگداشت حماسه 9 دی، ابراز داشت: باید عوامل ایجاد 9 دی و برکات آن را برای مردم بازگو کنیم تا این جریان حفظ  و از این طریق زمینه ظهور امام عصر(عج) فراهم شود.


وی در تبیین برکات 9 دی گفت: کسانی که برای ضربه زدن به انقلاب دندان طمع تیز کرده بودند در این روز نا امید شدند؛ در این روز سفره فتنه گران برچیده و رسوایی آنها به دنیا اعلام شد.


امام جمعه سمنان عوامل بوجود آمدن 9 دی را تشریح کرد و اظهار داشت: بصیرت مردم، ولایت مداری آنها، عاشورای حسینی و وحدت که عامل همه پیروزی های ما بوده از جمله مواردی است که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشته اند./928/ت302/ج

ارسال نظرات