۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۵۱۵۳۱
آیت الله حیدری:

فتنه 88 سناریوی 10 ساله آمریکایی‌ها را افشا کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با بیان این که فتنه 88 مبارزه‌ای سه مرحله‌ای علیه نظام اسلامی بود، ابراز داشت: تغییر اشخاص، تضعیف ولایت فقیه، دور زدن قانون اساسی و سکولاریز کردن ایران از اهداف اصلی فتنه گران در آشوب پس از انتخابات بود.
گراميداشت حماسه 9 دي در اهواز گراميداشت حماسه 9 دي در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در مراسم برزگداشت حماسه 9 دی که در حسینیه اعظم اهواز برگزار شد، با بیان این که 9 دی ماه یک یوم الله حقیقی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، بر ضرورت یادآوری و تبیین حماسه میلیونی مردم در 9 دی تأکید کرد: و گفت: یادآوری حماسه های مردمی بویژه خروش عاشورایی مردم ایران در 9 دی ماه در راستای ایجاد روحیه مقاومت و شکیبایی ضروی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان یادآوری حماسه های مردمی را سبب شناسایی فتنه ها و توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در کشور هستند که یادآوری و تشریح حماسه‌های مردمی مانند 9 دی سبب می‌شود توطئه های آینده دشمنان شناسایی و خنثی شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر شناسایی عناصر و شاخه های اصلی پدیدآورنده فتنه 88 اظهار داشت: در برهه کنونی وظیفه ای که مترتب همه نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی است، تشریح و تبیین ابعاد مثبت و منفی فتنه 88 است تا آینه عبرتی برای خواص و نسل‌های آینده باشد.

امام جمعه موقت اهواز به تشریح کلمه یوم الله پرداخت و اساس مطرح شدن آن را در آیه 5 سوره ابراهیم دانست و گفت: رهایی بنی اسرائیل از فرعون و فتح مکه توسط مسلمانان در تاریخ اسلام یک یوم الله است ولی بزرگ ترین یوم الله تاریخ بشریت و اسلام ظهور مهدی آل محمد(ص) است که همه ریشه های ظلم، شرک و بی دینی در جهان پاک سازی خواهد شد.

وی با اشاره به یوم الله 22 بهمن سال 57 بیان داشت: یوم الله 22 بهمن 57 ملت مسلمان ایران از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی رها شد و این فروپاشی زمینه را جهت تحول در حکومت های فاسق خاورمیانه ایجاد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یوم الله 9 ی باید در راستای 22 بهمن ارزیابی شود اظهار داشت: تقابل یوم الله 9 دی و 22 بهمن در راستای مبارزه با جبهه باطل و حفظ حاکمیت و ارزش های اسلامی است.

آیت الله حیدری با بیان این که طرح براندازی نظام اسلامی در فتنه 88 سناریوی 10 ساله سرویس های اطلاعاتی آمریکا و غرب است تصریح کرد: طرح فروپاشی نظام اسلامی در ایران با دخالت مستقیم نظام سلطه جهانی به رهبری آمریکا و اسراییل، ضد انقلاب های خارج نشین، تجدید نظرطلبان داخلی و کسانی که نان و نمک انقلاب و امام خمینی(ره) را خوردند و در فتنه 88 نمک دان شکستند طراحی و با رهبری آمریکا در کشور اجرایی شد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: سازمان سیا آمریکا، سرویس اطلاعاتی انگلیس و موساد اسراییل از 10 سال قبل یعنی در سال 78 طی برنامه ای جامع و بلند مدت جهت براندازی نظام اسلامی و تضعیف ولی فقیه در سال 88 فتنه ای مکانیزه و پیشرفته علیه ایران اسلامی را آغاز کردند که پس از گذشت 8 ماه از این فتنه شیطانی، مردم با بصیرت و ایمان خود بساط فتنه و توطئه را از این کشور در 9 دی ماه 88 برچیدند.

آیت الله حیدری با بیان این که جرج سوروس و جین شارپ تئورسین های انقلاب های مخملی و وارونه سند براندازی نظام اسلامی را در دستان بزرگان جریان اصلاحات گذاشتند تأکید کرد: فتنه 88 طی برنامه ای بلند مدت ایجاد شد و یک دفعه بوجود نیامد؛ چراکه سال ها قبل از آغاز انتخابات کارشناسان انقلاب‌های مخملی با مدیریت میرحسین موسوی جلسات متعددی را برای براندازی نظام تشکیل دادند که از این جلسات جزوه هایی با تفکر غربی و به دور از فقاهت و روحانیت خارج شد و نتیجه آن فروپاشی نظام اسلامی به امضا رسید.

آیت الله حیدری با بیان این که فتنه 88 مبارزه ای سه مرحله ای علیه نظام اسلامی بود ابراز داشت: تغییر اشخاص، تضعیف ولایت فقیه، دور زدن قانون اساسی و سکولاریز کردن ایران از اهداف اصلی فتنه گران در آشوب پس از انتخابات بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که رمز، شعار و انتخاب رنگ فتنه همگی زیر نظر آمریکا و اسراییل بود خاطرنشان کرد: ماه ها قبل از روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» روی درگاه سایت وزارت امور خارجه اسرائیل قرار گرفت و از این شعار پیدا است که دشمن اصلی آنها ولی فقیه نیست بلکه اصل اسلام و مذهب جعفری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه نتانیاهو، نخست وزیر انگلیس و فرانسه و باراک اوباما در فتنه 88 از فتنه گران جای تعجب ندارد؛ چراکه این مزدوران طراحان اصلی این فتنه در ایران بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عظمت امام حسین(ع)، وجود مقام معظم رهبری، مردم بصیر و ولایت مدار و عاشقان مکتب حسینی سبب شد که فتنه 88 به بار ننشیند و پیروزی واقعی این میدان سخت مردم و ایران اسلامی باشد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در بخش پایانی سخنانش با بیان این که توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) و آتش زدن بیرق های حسینی خون مردم ایران را به جوش آورد ابراز داشت: ملت ایران با مشاهده توهین به حضرت حسین بن علی(ع) از عمل دشمنان مغضوب شدن و در روز 9 دی مانند سیلی خوروشان به خیابان ها ریختند و ثابت کردند که پیرو مکتب حسین(ع) و ولی فقیه هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن هتک حرمت فتنه گران به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشت: حماسه 9 دی برگرفته از مکتب سرخ حضرت امام حسین(ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این طراحان اصلی فتنه 88 سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و اسرائیل بودند، اظهار داشت: خواصی که در آتش این فتنه پیشرفته غرب سوختند، همگی بازیگر و استکبار جهانی کارگردان اصلی این سناریوی براندازی نظام اسلامی بود.

آیت الله حیدری خروش مردم در نهم دی سال 88 را لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین زمان دانست و گفت: ملت بزرگ و عزتمند ایران همواره با ولایت فقیه است و 9 دی به جهانیان ثابت کرد که این ملت سینه چاک ولی فقیه است./9461/پ202/س

 

ارسال نظرات