۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۲۴۹۲

شرکت رادیو ایران در طرح پیامبر رحمت

خبرگزاری رسا ـ رادیو ایران نیز همگام با دیگر شبکه‌های رادیویی رسانه ملی در طرح پیامبر رحمت شرکت می‌کند.
راديو ايران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام عبدالله گودرزی، مدیر گروه اندیشه رادیو ایران در گفت‌وگو با دبیرخانه شورای معارف معاونت صدای رسانه ملی، ضمن تشریح فعالیت‌های این رادیو در طرح پیامبر رحمت گفت: شورای معارف معاونت صدای رسانه ملی مانند یک اتاق فکر منسجم در عمر تقریبی 2 ساله خود در مرکزیت موضوعات دینی قرار گرفته و بستر مناسبی را برای هم‌فکری و هم‌اندیشی شبکه‌های رادیویی مهیا ساخته است که از مهم‌ترین ثمرات آن جلوگیری از هم پوشانی مناسبتی در طراحی و مهندسی پیام است.
مدیر گروه اندیشه رادیو ایران گفت: برنامه‌سازی در رابطه با این طرح در رادیو ایران به دو بخش سیره پیامبر اکرم(ص) و پاسخگویی به شبهات تقسیم می‌شود.
وی افزود: از ابتدای محرم برنامه «رسول مهر» از ساعت 9 تا 10:30 صبح جمعه‌ در 9 قسمت با کارشناسی دکتر محمد حسین رجبی دوانی تقدیم شنوندگان رادیو ایران شده است که در این مجموعه به رفتار و سلوک عملی و اخلاقی پیامبر رحمت پرداخته ایم و در بخش دیگر این مجموعه نیز به شبهاتی که از طرف معاندین مطرح شده است پاسخ داده می‌شود.
مدیر گروه اندیشه رادیو ایران با اشاره به این که  پخش برنامه «رسول مهر» تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار داشت: ، عوامل این مجموعه، محمد پور‌ابراهیم تهیه کننده ،سعید مبشری سردبیر، علیرضا محمدی کارشناس مجری، فاطمه آل عباس گوینده و خانم تینا میر کریمی گزارشگر هستند.
حجت الاسلام گودرزی همچنین ضمن معرفی برنامه «به افق آفتاب» که هر روزه از ساعت 11:30 تا 12:30 به محورهای مهمی از زندگی و رفتار پیامبر می‌پردازد، افزود: رادیو ایران ویژه‌برنامه‌های مهمی را نیز برای ایام وفات و ولادت پیامبر رحمت تدارک دیده است که متعاقبا در 28 صفر و 17 ربیع تقدیم شنوندگان خواهد شد.
گفتنی است، طرح پیامبر رحمت از سوی شورای معارف معاونت صدای رسانه ملی در سه ماهه پایان سال تدارک دیده شده است که شبکه‌های مختلف رادیویی در قالب این طرح با تولید و پخش برنامه‌های ویژه به ترویج سبک زندگی نبوی در جامعه می پردازند./907/د102/پ
ارسال نظرات