۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۵۲۶۷۰
به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی؛

ویژه برنامه «شهید کرامت» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف با ویژه برنامه «شهید کرامت» به همراه انگلیسی زبانان در سوگ شهادت امام حسن مجتبی(ص) می‌نشیند.
شهيد کرامت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان کانال ندای اسلام با جایگاه والای این امام همام، ویژه برنامه «شهید کرامتThe Munificence Martyr» پخش می‌شود.
شرایط سیاسی زمان امام حسن مجتبی(ع) و دلیل صلح ایشان با معاویه، دسیسه‌های معاویه و تلاش او برای قتل ایشان و شهادت امام(ع) به دست همسر از جمله محورهای موضوعی این برنامه است که با کارشناسی رضایی از صاحب‌نظران مسایل اسلامی و اسامه العطار کارشناس و مبلغ دینی از انگلستان بررسی و تبیین می‌شود.
ویژه برنامه «شهید کرامت» به سردبیری و تهیه کنندگی جلال الدین فنایی و گویندگی جواد احمدیان 22 دی ماه ساعت 11 از کانال ندای اسلام تقدیم مخاطبان سوگوار خواهد شد.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com، از طریق ماهواره badr5  در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./907/د102/پ
 
ارسال نظرات