۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۲۷۲۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حفظ امانت مهم‎ترین ویژگی انسان مؤمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که برگزاری انتخابات مسؤولیت بسیار مهمی است، گفت: همه مسؤولان برگزاری انتخابات باید همه توان و تلاش خود را در امانت داری به کار گیرند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در همایش توجیهی و آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرکز استان، امانت داری را ویژگی یک انسان مؤمن و با تقوا برشمرد و گفت: خداوند متعال در کلام خود به این مسأله مهم تأکید کرده است.

 

وی با اشاره به این که خداوند متعال در سوره مؤمنون به ویژگی های انسان مؤمن اشاره می کند، افزود: نماز، رعایت امانت و وفاداری به عهد و پیمان از جمله مهم ترین ویژگی های یک انسان مؤمن و با تقوا است.

 

آیت الله باریک بین مسؤولیت های یک انسان مؤمن در جامعه دینی را امانتی از سوی خداوند به وی دانست و تصریح کرد: این گونه مسؤولیت ها امانت های با ارزشی است که که باید برای حفظ و نگهداری آن تلاشی مضاعف شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یازدهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری در خرداد سال آینده اشاره کرد و با بیان این که برگزاری انتخابات مسؤولیت بسیار مهمی است، گفت: همه مسؤولان برگزاری انتخابات باید همه توان و تلاش خود را در امانت داری به کار گیرند.

 

آیت الله باریک بین هر رأی این ملت را امانتی مهم و گران بها برشمرد و تصریح کرد: متولیان برگزاری انتخابات باید در حفظ امانت تلاشی جدی داشته باشند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در امور اجرایی انتخابات باید از همه افراد و شخصیت های سیاسی درون نظام بهره گرفته شود، افزود: باید تلاش شود از افرادی با طیف های سیاسی مختلف استفاده شود.

 

وی با اشاره به این که اگر اعضای هیأت های اجرایی تنها از یک جریان باشند ممکن است مشارکت حداکثری که همواره مد نظر رهبری معظم انقلاب است لطمه وارد شود، ادامه داد: همچنین ممکن است شائبه ای را برای دیگران ایجاد کند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این که تلاش شود تا بهانه ای به دست کسی داده نشود، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره فرمودند: ایجاد شبهه در انتخابات توطئه و ترفند دشمنان نظام و انقلاب است./950/پ202/ب

ارسال نظرات