۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۵۲۷۳۷
آیت الله طبرسی:

نیروی جوان کشور شاخ تحریم‌های غرب را شکستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار رییس انجمن کانی غیر فلزی خانه صنعت و معدن مازندران در ساری با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که غربی ها افزون بر تحریم های اقتصادی در عرصه های دیگر نظیر تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان، تضعیف جایگاه ولایت فقیه، ترور، ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جنگ نرم نیز تلاش های گسترده ای داشتند، خاطرنشان کرد: اما همه این تلاش های مذبوح در سایه وحدت و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

 

آیت الله طبرسی صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام باید بدانند که ملت ایران اسلامی با ایمان و تقوای الهی بیش از سه دهه توطئه افکنی و تحریم های اقتصادی آنها را تحمل کردند، گفت: امروز نیز این ملت با تبعیت از ولی فقیه همچنان در مسیر آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری خواهند ماند.

 

وی با تأکید بر این که ملت ایران در هر شرایطی به آرمان های انقلاب وفادار خواهند ماند، تأکید کرد: عشق و دلدادگی مردم کشورمان به انقلاب و نظام دینی به هیچ عنوان کمرنگ نخواهد شد.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران انواع ترفند، توطئه، تحریم های اقتصادی، تجاوز به خاک میهن اسلامی از سوی دشمنان علیه ایران را خصمانه، کینه توزانه و بی رحمانه توصیف کرد و افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی هرگز جنایت و اقدام ناجوانمردانه دشمنان اسلام را فراموش نخواهند کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خوشبختانه نیروی جوان کشورمان امروز توانستند شاخ تحریم های غرب را بشکنند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند، گفت: این تلاش ها باید با سرعت بیشتری ادامه یابد تا شاهد ایران اسلامی قدرتمند در سال 1404 باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز تولید کنندگان داخلی کشورمان بدون هیچ وابستگی به خارج از کشور در جهت تقویت تولید داخل گام بر می دارند، ادامه داد: حمایت از تولید کننده داخلی باید بیش از پیش از سوی متولیان این عرصه دنبال شود./950/پ202/س

ارسال نظرات