۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۱۹۳

اعزام 600 روحانی کاروان راهیان نور در استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از فعالیت 600 روحانی و مبلغ حوزوی در کارون‌های راهیان نور دانش ‌آموزان استان اردبیل خبر داد.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع روحانیان، مبلغان و بانوان طلبه حوزوی کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: استکبار جهانی بیش از سه دهه از تمامی راه‌های ممکن برای براندازی نظام اسلامی ایران وارد شده اما همواره با شکست رو به رو بوده است.

 

وی با بیان این‌که دشمنان هنوز به دنبال انحراف و انحطاط نسل آینده‌ساز کشور هستند، خاطرنشان کرد: تاکتیک‌ جدید نظام سلطه رواج بداخلاقی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین ترویج فساد میان نسل جوان و نوجوان کشور است، بایستی مراقب فتنه‌های جدید دشمن در آستانه انتخابات سال آینده بود.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که دشمنان مدارس و دانشگاه‌ها را هدف قرار داده‌اند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی همچون گذشته با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت به اهداف و آرمان‌های ارزشی و اصیل انقلاب اسلامی پایبند بوده و عزمی جدی برای عبور از این گردنه‌ و پیچ تاریخی تحریم‌های اقتصادی دارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل دانش‌آموزان و دانشجویان را سرمایه‌های ارزشمند معنوی نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان مقطع دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب نقش مهمی در آگاه‌سازی با شیطنت استکبار و دفاع از سرمایه‌های عظیم و ارزشی شهدا و ایثارگران دارد.

 

وی از فعالیت 600 روحانی و مبلغ حوزوی در کاروان‌های راهیان نور دانش ‌آموزان استان اردبیل خبر داد و گفت: روحانیت می تواند با تبیین حقایق دوران دفاع مقدس و مظلومیت رزمندگان در مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح، نظام اسلامی ایران را در تحقق اهداف، آرمان ها و ارزش های عالی امام راحل و شهدا یاری کند.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که حضور روحانیان در کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان پسر نیز اجرایی خواهد شد، گفت: آشنا کردن دانش آموزان با مجاهدت رزمی و تبلیغی شهدای طلبه و روحانی بخشی از فعالیت مبلغان اعزامی همراه با کاروان های راهیان نور استان خواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات