۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۵۳۶۳۶
حجت‌الاسلام صالحی خوانساری:

سران مرتجع عرب به تنها چیزی که فکر نمی کنند عزت امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که انقلاب اسلامی قدرت شیعه را به همگان ثابت کرد، گفت: دشمنان از اسلام شیعی ضربه های فراوانی خورده اند و اقدامات تروریستی امروز آنها برای مقابله با مکتب شیعه است.
صالحي خوانساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری استاد حوزه علمیه شنبه شب در مراسم محکومیت حوادث تروریستی پاکستان و کشتار شیعیان در این کشور که در مسجد رفعت قم برگزار شد، با بیان این که تمام جنایاتی که در طول تاریخ اسلام صورت گرفته از آتش سقیفه برخاسته‌ است، گفت: این آتش کینه بود که خیمه امام حسین(ع) را سوزاند و در طول تاریخ به دیگر شیعیان نیز سرایت کرد.
وی افزود: همان شمشیری که بر فرق حضرت علی(ع) نشست در روز عاشورا سر امام حسین(ع) را برید و امروز نیز همان آتش و شمشیر کینه شیعیان مظلوم بحرین، پاکستان و دیگر کشورها را می کشد.
این استاد حوزه علمیه با بیان این که انقلاب اسلامی سبب شد که قدرت شیعه به همگان ثابت شود، اظهار کرد: اقدامات تروریستی امروز دشمنان برای مقابله با مکتب تشیع است.
حجت الاسلام صالحی خوانساری مدیریت امام خمینی(ره) در ایجاد آرامش داخلی و ثبات بین المللی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان به گونه ای کشور را اداره کردند که همه سیاستمداران غربی در تعجب بودند.
وی با تأکید بر این که دشمنان از اسلام شیعی ضربه های فراوانی خورده اند، اقدامات تروریستی آنها را برای ضربه زدن به مکتب تشیع عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان اسلام ناب بی رحمانه در یک حمله بیش از صد نفر از شیعیان پاکستان را به شهادت رسانده و دویست نفر را زخمی کردند.
این استاد حوزه علمیه مبارزه با فرهنگ مهدوی را یکی از عوامل اساسی سرکوب شیعیان خواند و افزود: شیعیان بحرین نیز به خاطر پیروی از ائمه اطهار(ع) با اقدامات وحشیانه سرکوب می شوند.
حجت الاسلام صالحی خوانساری بر ضروت اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر استکبار جهانی تأکید کرد و ابراز داشت: متأسفانه برخی از سران مرتجع عربی به عاملان حوادث تروریستی کمک می کنند.
وی با انتقاد از عملکر سران برخی از کشورهای عربی و عدم توجه آنها به وحدت اسلامی، گفت: متأسفانه سران کشورهای مرتجع عربی فقط به دنبال قدرت و حکومت هستند و به تنها چیزی که فکر نمی کنند پیشبرد و عزت اسلام است.
این استاد حوزه علمیه بر ضرورت اتحاد بیش از پیش شیعیان برای مقابله با دشمنان دین و مذهب تأکید کرد و بیان داشت: تا کنون خون های فراوانی از شیعیان مظلوم جهان بر زمین ریخته شده اما وعده های الهی حق است و خداوند انتقام خون شیعیان مظلوم را خواهد گرفت./927/پ202/ج
ارسال نظرات