۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۳۶۶۷
آیت الله شبستری:

راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز حضور حداکثری ملت در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از نظر داخلی و بازتاب های جهانی مهم است، گفت: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن زمینه حضور حماسی مردم در انتخابات سال آینده است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در حقیقت بزرگداشت شعائر و ارزش‌های اسلامی و توجه به حقوق و کرامت بشریت است.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران تجلی عزت و اقتدار امت اسلامی در مقابل دنیای کفر بود، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب مردمی ملت ایران که صبغه‌ای اعتقادی، فرهنگی و دینی داشت، لرزه بر پایه‌های سست رژیم های مستکبر شرق و غرب انداخت و همان گونه که امام راحل پیش‌بینی کرده بود، دنیا شاهد فروپاشی بلوک شرق بود.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که نظام لیبرال دموکراسی غرب نیز رو به اضمحلال است، گفت: یادآوری خاطرات، حوادث، عبرت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر رسالتی مهم بر عهده متولیان امر است که بایستی برنامه‌ها به صورت مردمی و با مشارکت اقشار مختلف برگزار شود.

 

آیت الله شبستری با بیان این‌که دهه فجر، دهه پاسداری از یاد، نام و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها سرنوشت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران را دگرگون کرد، بلکه در تحولات مختلف و معادلات جهانی و بین المللی نیز تأثیرگذاری بسیار داشت.

 

امام جمعه تبریز خواستار تبیین و تشریح اصولی و صحیح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: غلوگویی در تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی مذموم است، چراکه مردم خود بهترین قاضی عملکرد مسؤولان هستند، درست است که ضعف‌هایی وجود داشته؛ اما موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام به مراتب بزرگ و قابل توجه‌تر است.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با وجود حمایت بی دریغ نظام‍های مستکبر و سلطه از رژیم 2500 شاهنشاهی به پیروزی رسید، گفت: در شرایطی که جهان سیاست در اختیار اندیشه ها و صبغه های ضد دینی و سکولاری قرار داشت و نقش دین در زندگی بشریت مهجور مانده بود، انقلاب اسلامی مردم ایران با شعار دین‌مداری و عمل به احکام الهی به پیروزی رسید.

 

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه های دهه فجر و حضور پرشور و حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال از نظر داخلی و بازتاب های جهانی بسیار مهم و قابل توجه است.

 

آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که اگر عمر این انقلاب شکوهمند به 340 سال هم برسد نباید در برگزاری این آیین ها خلل و سستی ایجاد شود، تصریح کرد حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن زمینه حضور حماسی مردم در انتخابات سال آینده است./935/پ201/س

ارسال نظرات