۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۵۳۸۰۲
از سوی انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

بیش از 1500 عنوان کتاب حدیثی در نمایشگاه کتاب خوزستان عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای هفتمین بار در نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان بیش از 1500 عنوان کتاب در معرض دید علاقه مندان قرار داد.
بیش از 1500 عنوان کتاب حدیثی در نمایشگاه کتاب خوزستان عرضه شد

سید علی موسوی، مسؤول غرفه عرضه کتاب انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در هفتمین  نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که کتب موجود در این غرفه حدیثی هستند، ابراز داشت: خوشبختانه بازدید از این غرفه خوب بوده و بیشتر قشر علاقه مندان را نسل جوان تشکیل می دهند. 

 

وی با اشاره به این که انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای هفتمین بار در نمایشگاه کتاب خوزستان شرکت می کند اظهار داشت: بیش از 1500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف حدیثی و روایی در این غرفه موجود است.

 

موسوی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار جلد کتاب انتشارات جامعه مدرسین در نمایشگاه برای بازدید و خرید علاقه مندان قرار داده است.

 

مسؤول غرفه عرضه کتاب انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که کتب عرضه شده از 20 درصد تخفیف برخوردارند، تصریح کرد: جدید ترین کتب موجود در این غرفه کتاب البرهان که به زبان های عربی و فارسی چاپ و منتشر شده است.

 

وی افزود: چاپ نخست کتاب البرهان 15 جلد بوده که بازدید کنندگان به ویژه طلاب و روحانیان استقبال خوبی از این کتاب کردند./9458/پ203/ب

ارسال نظرات