۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۵۵۱۶۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطرح کنندگان انتخابات آزاد خواص بی بصیرتی هستند که از فتنه عبرت نگرفته اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که دشمن مطابق با ذوق برخی از خواص بی بصیرت انتخابات آزاد را مطرح کرده است، گفت: یقیناً دشمن در آینده مسائل دیگری که طراحی کرده همچون تقلب و دیگر موارد را از زبان همین خواص مطرح خواهد کرد.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که مطرح کنندگان انتخابات آزاد در جهت اهداف دشمنان گام بر می‌دارند، گفت: با توجه به تجربه انتخابات 88 قطعا در این دوره نیز دشمنان برای انتخابات برنامه‌ای مدون و از پیش طراحی شده را پیش بینی کرده‌اند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که دشمن برای انتخابات آینده جدولی از برنامه‌ها را طراحی کرده است، ابراز داشت: این فرمایش رهبری گواهی است بر این‌که دشمن برای انتخابات چندین برنامه دارد و می‌خواهد فرصت انتخابات را برای نظام تبدیل به چالش کند.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: تعبیر رهبری روی این مسأله است که دشمن برای افکار متعدد برنامه ریزی کرده است، آنها نه تنها برای ضد انقلاب و معاند بلکه برای نیروهای داخل نظام و بهره برداری از آنها برای پیشروی اهداف شوم خود برنامه ریزی کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی در میان مسؤولان، اظهار کرد: برنامه‌های دشمن در آستانه انتخابات ایجاد تنش، اختلاف و تفرقه در داخل کشور است؛ از این‌رو همه باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کرده و از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی طرح مسائلی همچون انتخابات آزاد که در ظاهر زیبا اما در باطن خطرناک است را از دیگر توطئه‌های دشمنان در آستانه انتخابات ذکر کرد و افزود: همه از انتخابات آزاد استقبال می‌کنند اما باطن این واژه یعنی این‌که دشمن شائبه غیر آزاد بودن انتخابات را به صورت غیر مستقیم القا می‌کند تا زمینه را برای زیر سؤال بردن انتخابات آینده فراهم کند.
وی با بیان این‌که دشمن مطابق با ذوق برخی از خواص بی بصیرت انتخابات آزاد را مطرح کرده است، افزود: این برنامه دشمن برای خواص بی بصیرت است تا این موضوع را در جامعه مطرح کنند و یقیناً دشمن در آینده مسائل دیگری که طراحی کرده همچون تقلب و دیگر موارد را از زبان همین خواص مطرح خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان بیان داشت: مطرح کنندگان انتخابات آزاد خواص بی بصیرت یا کسانی هسنند که از ماجرای فتنه درس عبرت نگرفته‌اند و فکر می‌کنند با طرح این‌گونه مسائل می‌توانند وجهه‌ای برای خود به دست آوردند./927/ت302/ج
ارسال نظرات