۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۵۵۲۶۲
حجت الاسلام سالک:

دستاوردهای انقلاب مرهون هدایت داهیانه امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آثار و برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، نظامی و سیاسی را مرهون بصیرت، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و هدایت های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.
دستاوردهای انقلاب مرهون هدایت داهیانه امام و رهبری است حجت الاسلام احمد سالک

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار تبیین دستاوردهای نظام اسلامی شد و گفت: یکی از آثار انقلاب از 22 بهمن سال 57 تا زمان حاضر استقرار و گسترش فرهنگ اسلام ناب در سطح جهان است.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمنان از تعمیق فرهنگ قرآن و عترت به شدت ناراحت و در هراس هستند، اظهار داشت: این مسأله بسیار مهم و قابل مشاهده است، زیرا استقرار جمهوری اسلامی به معنای اجرای محتوای ناب احکام اسلام است که شعاع این موضوع را در جریانات بیداری اسلامی می‌توان نظاره کرد. 

وی قدرت یافتن سیاسی جمهوری اسلامی به محوریت ولایت فقیه را پدیده‌ای جدید برای بشریت در کنار حکومت‌های دیکتاتوری، حزبی، سلطنتی و عشیره‌ای خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه استحکام حکومت اسلامی به استقرار سیاسی در منطقه و سطح جهانی دست پیدا کرده است. 

نماینده مردم اصفهان اضافه کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران تا حدی پیش رفته است که نمی‌توان در معادلات خاورمیانه و جهان اسلام  ملت ایران را نادیده گرفت و این مسأله در مباحث بحرین و سوریه هویدا و روشن است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این‌که پس از 34 سال اقتدار مملکت تا حدی رسیده است که در مقابل دشمنان اسلام قدرت بازدارندگی دارد، ابراز داشت: این یعنی دنیای استکبار فهمیده‌اند که نظام اسلامی ایران در بعد مسائل نظامی به گونه‌ای است که در دورترین نقاط جهان قدرت حضور دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت اسلامی در نبردهای 22 روزه لبنان و 33 و 8 روزه غزه  با اسرائیل بیان داشت: دشمنان اسلام در جریان این جنگ‌ها شکست تلخی را تحمل کردند و از طرفی مقام معظم رهبری فرمودند «هر شخص یا اشخاصی علیه اسرائیل حرکت کند او را پشتیبانی می‌کنیم » و دیگر ابایی از دادن موشک‌های فجر 5 به مردم مظلوم غزه به خود راه نمی‌دهیم. 

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی گفت: نتیجه این انقلاب را می‌توان در نهضت بیداری اسلامی و یا انتشار کتاب آسمانی قرآن به بیش از 160 زبان و همچنین گسترش و نشر کتب مبنایی شیعه همچون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه(ع) در سراسر جهان مشاهده کرد.  

حجت الاسلام سالک در پایان به فتنه سال‌های 78 و 88 و هوشیاری مردم در برخورد با آنها اشاره کرد و کلیه این آثار و برکات را مرهون بصیرت و ولایت‌مداری آنها‌ دانست و اظهار داشت: مردم ایران ملت متحد، معقول، منطقی و با ثباتی هستند که این دستاوردها را با تبعیت از ولایت فقیه و هدایت‌های داهیانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به دست آوردند./908/ت302/ج

ارسال نظرات