۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۵۵۳۵۳
مدیر کل اوقاف مازندران:

ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی محکم و راسخ هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای ملت‌های مظلوم و آزاده جهان است و خونی تازه در رگ‌های مقاومت در برابر استکبار جهانی بود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی این روز بزرگ موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یأس و نا امیدی در دشمنان نظام و انقلاب می شود.

 

وی افزود: پویایی نظام جمهوری اسلامی و خیزش های انقلابی اسلامی کشورهای منطقه نشانگر حقانیت ایران اسلامی است و امسال راهپیمایی روز 22 بهمن در اوج اقتدار نظام اسلامی ایران برگزار می شود، بنابراین باید با حضور پرشور و گسترده خویش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هر چه بیشتر بر این اقتدار بیفزاییم.

 

حجت الاسلام علیزاده حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قدردانی از خون های پاک شهدا و تقویت روحیه استکبار ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت و عزت خود خواهند کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی به رهبری مقتدرانه و الهی امام خمینی (ره) زمینه ساز پیروزی نهضت عظیم انقلاب شدند، گفت: امروز با گذشته 34 سال از عمر با برکت این انقلاب شاهد تاثیرپذیری انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه و حتی جهان هستیم.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران و مسؤولان در 22 بهمن امسال در حرکتی منسجم و به دور از سلایق سیاسی و فکری به مستکبران و دشمنان اسلام ثابت خواهند کرد همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و شهدا گام برخواهند داشت.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود :امسال نیز بار دیگر ملت ایران همچون حماسه های سال های گذشته با شرکت در یوم الله 22 بهمن دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از ناکام و مأیوس خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال یک پیام روشن برای همه سرمداران استکبار جهانی دارد تا این حقیقت را دریابند که ملت ایران در دفاع از میراث ارزشمند و الهی محکم و راسخ هستند و تا آخرین قطره خون خویش از انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا احدی به مقدسات و ارزش های آنان تعرض و توهین کند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای ملت‌های مظلوم و آزاده جهان است و خونی تازه در رگ‌های مقاومت در برابر استکبار جهانی دمید./950/پ202/ب

ارسال نظرات