۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۵۵۷۷۰

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در اطلاعیه ای به مناسبت 22 بهمن تاکید کرد: همگان را به شرکت در راه پیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت و خود نیز در صفوف به هم فشرده آن شرکت خواهیم کرد.
راهپيمايي

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در اطلاعیه ای بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران،هر ساله یادآور تولدحماسه ای است که خود برگرفته از قیام سراسرنور نبی اکرم صلی الله و علیه وآله وسلم و ائمه اطهار علیهم السلام در ستیز با ظلمات و انتشار نور در عالم و آدم بوده است.


درسی که حدود هزارو چهارصد سال مرور شد،باور گشت و عقیدهای محکم وایمانی راسخ در قلوب ساخت و به یکباره کاخ ظلم و جور را فرو ریخت.

ایمان به اتحاد مومنین در انجام وظایف دینی، نتیجه ای جز پیروزی و ظفر نخواهد داشت.


چه بسیار اهریمنان که کوشیدند تا بنایسست طاغوت و طاغوتیان به هیمنه ای ظاهری استوار بماند تا شاید رعبی هراس انگیز در دلهای پولادین مردم دین مدار و بیدار ایران اسلامی بیفکند.
اما خود خوب میدانند که  دلهای خدایی، جز او نمی بینند و جز ندای یاران او نمی شنوند.


خیزش خیل عظیم بیدار دلان از سال 1342 تا پیروزی انقلاب و تا اکنون وآینده راهی را پیموده و خواهد رفت که صراط مستقیم خدا  و مردان الهی است.


تبعیت و حمایت آنان از ولی امر خویش در زمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) انقلاب را ثابت ودر حال حاضر با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام  خامنه ای(مدظله العالی) در راه صدور نهضت عظیم الهی و بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم گام بر میدارد.


صدور انقلاب امام خمینی (قدس سره) با همه ابعاد فکری و عقیدتی آن ، و بروز و ظهور جنبه های مادی و معنوی بر گرفته از آ ن تفکرات ارزشمند، فریضه ای است که هر انسان آزاده ای بر نشر و توسعه و انجام آن مقید است.


بی شک هم چنان که مقام عظمای ولایت فرمودند:راه امام خمینی راه ما،هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست و در هیچ زمان و هیچ مکانی به نغمه های نفاق گونه دشمنان خارجی و عناصر خود فروخته داخلی آنان توجهی  نخواهیم کرد.


ما،ملت بیدار ولایت فقیه هستیم و به تاسی از هزاران شهید گلگون کفن فبل و بعد از پیروزی انقلاب با جان و مال خویش حافظ این حرکت عظیم بشری و امانت پاک الهی خواهیم بود.


حرکتی که با ایجاد باور قوی (مامی توانیم)  دستاوردهایی را درعرصه های گوناگون علمی پدید آورد که چشم بدخواهان راکور ودل دوستان را به افقهای آینده روشن تر وامیدوارترنمود.


ما مدیران، اساتید و طلاب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسرکشور،ضمن بیعت مجدد با ولی فقیه فرزانه خویش به پاس تقدیر از عنایات الهی در حفظ و تداوم این انقلاب عزیز ،همگان را به شرکت در راه پیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت و خود نیز در صفوف به هم فشرده آن شرکت خواهیم کرد./924/د102/ج
 
                                                                                

ارسال نظرات