۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۵۵۷۹۲
در خرمشهر؛

دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان گفت: دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) با موضوع بررسی مبانی امامت در حوزه علمیه خرمشهر برگزار شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، اظهار داشت: دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ویژه طلاب خرمشهر برگزار شد. 

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که راهکار مقابله با تهاجمات مختلف دشمن برگزاری برنامه های فرهنگی و معرفتی است، خاطرنشان کرد: طلاب سطوح یک و دو در دوره مرزبانی حضور داشتند.

حجت الاسلام آل مبارک در ادامه تصریح کرد: مدیریت این دوره دو روزه برعهده حجت الاسلام محمد حسن طبسی، استاد حوزه و دانشگاه استان قم   بود.

وی با اشاره به تعداد دانش پژوهان این دوره اظهار داشت: بیش از 27 نفر از طلاب حوزه علمیه خرمشهر در دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) شرکت کردند.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان به موضوع مورد تحلیل این دوره اشاره کرد و گفت: تحلیل و بررسی مبانی امامت مهم ترین موضوعی بود که در این دوره بررسی شد.

حجت الاسلام آل مبارک در پایان سخنانش بیان کرد: برنامه های مختلفی در دست بررسی است که به موضوعات آموزشی و پرورشی خواهند پرداخت که تدریس این دوره ها را اساتید مجرب برعهده می گیرند./9458/ت303/پ

ارسال نظرات