۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۴۱۴
معاونت تهذیب استان ایلام خبر داد؛

بررسی عملکرد تهذیبی مدارس علمیه در دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ فعالیت تهذیبی سه مدرسه علمیه استان ایلام در ایام الله دهه فجر با حضور معاون تهذیب حوزه علمیه این استان مورد بررسی قرار گرفت.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام گلی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام گفت: فعالیت تهذیبی سه مدرسه علمیه استان ایلام در ایام الله دهه فجر با حضور معاون تهذیب حوزه علمیه استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سرکشیها با هدف دستیابی به آخرین اطلاعات و نیازهای این مدارس علمیه با هدف ارتقای سطح علمی و معرفتی و اجرایی در این مدارس صورت گرفت و در این دیدارها، برنامههای اخلاقی و تهذیبی مدارس علمیه بررسی شد و در ادامه در نشست‌هایی به سؤالات طلاب در بخشهای مختلف پاسخ داده شد.

حجت الاسلام گلی اظهار داشت: نظارت و دیدار از نزدیک، تأثیرات فراوانی در روند و تسریع برنامه‌های تهذیبی و فرهنگی خواهد داشت و از نظرات و انتقادات و پیشنهادات مدیران و طلاب استفاده شده و از نزدیک در جریان اجرایی شدن برنامههای حوزههای علمیه در راستای فعالیتهای تهذیبی و فرهنگی قرار میگیریم.

وی افزود: در این دیدارها از مدارس علمیه حجت بن الحسن(عج) شهرستان دره شهر، مدرسه علمیه امیرمؤمنان(ع) شهرستان ایوان و مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) شهرستان آبدانان بازدید شد./993/د102/پ

ارسال نظرات