۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۷۶۷

همراهی روحانیان در بزرگترین کاروان راهیان نور دانشجویی کشور

خبرگزاری رسا ـ کاروان 850 نفری راهیان نور دانشگاه تبریز به همراهی مبلغان حوزوی از 17 لغایت 24 اسفند ماه به مدت 8 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
راهيان نور-شلمچه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، مهدی حسن زاده، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز آغاز نام‌نویسی از دانشجویان را پنجم لغایت دهم ماه جاری اعلام کرد و گفت: کاروان راهیان نور دانشگاه تبریز به عنوان بزرگترین کاروان راهیان نور دانشجویی امسال نیز همانند گذشته برنامه ریزی های دقیق و منسجمی جهت برگزاری این کاروان انجام داده است.

 

حسن زاده با بیان این که اولویت ثبت نام با ورودی های سال 91 است، گفت: تلاش برای پویایی دانشگاه، اجرای فرامین جنگ نرم، ارتقای سطح معنوی و آشنایی دانشجویان با فرهنگ دفاع و شهادت از اهداف برگزاری این کاروان است.

 

وی افزود: نمایشگاه هایی با ترسیم و فضاسازی مناطق عملیاتی در دانشکده ها برپا شده است که مقدمه ای برای اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی است که ثبت نام نیز در خلال همین نمایشگاه ها انجام می شود.

 

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به کسب رتبه اول این کاروان از لحاط برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و مذهبی در بین دانشگاه های کشور در سال گذشته، به تشریح برنامه های فرهنگی کاروان امسال پرداخت و ادامه داد: دعوت از رزمندگان دفاع مقدس جهت همکاری با کاروان به عنوان راوی، بهره مندی از حضور معنوی روحانیان و طلاب خواهر در جمع دانشجویان، انتشار زائرصفا(نشریه کاغذی کاروان)، زائرنوا(نشریه رادیویی) و زائرسیما(نشریه تصویری) از جمله برنامه های فرهنگی کاروان امسال خواهد بود.

 

حسن زاده همچنین خبر از تدوین کتابی با عنوان «ستاره ها 2» داد و گفت: هر ساله کتابی با موضوعات مشخص شده به همت بسیج دانشجویی تدوین می شود که امسال نیز این اثر با موضوع «سبک زندگی شهدا» اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، اردوی راهیان نور دانشگاه تبریز اولین اردوی دانشجویی در سطح کشور است که از سال 1372 شروع شده است./935/د102/ب

ارسال نظرات