۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۶۱۷۰۰
امام جمعه آمل:

ضرورت حق شناسی نسبت به حضرت فاطمه مشهود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: سیره زندگانی دخت بزرگوار رسول گرامی اسلام باید همواره مورد توجه همه ما بوده و از تعالیم و رهنمودهای نورانی آن در زندگی خود بهره گیریم.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در اجتماع بزرگ هیأت های مذهبی و عزاداران شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با بیان این که اهل بیت معصومین(ع) بر گردن ما حق دارند که باید احترام و تکریم خاصی را نسبت به آنان داشته باشیم، گفت: انسان باید در راستای عملی کردن سیره این بزرگواران در زندگی خود اهتمام خاصی را داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که جنایت کاران بر حضرت فاطمه زهرا(س) ظلم روا داشته و در بین همه زنان بر این بانوی بزرگوار ستم کردند، بیان داشت: حضرت صدیقه طاهره(س) حمایت و همراهی ارزنده ای با ولایت داشته و همگام با امیرالمؤمنین بودند.

 

امام جمعه آمل گفت: عاشورا و عاشوراییان بر دل دشمنان زدند تا حق حضرت فاطمه زهرا(س) را بگیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که حضرت فاطمه زهرا(س) حق بسیاری بر همه ما دارد که باید این بانوی بزرگوار را به شکل شایسته‌ای بشناسیم، گفت: سیره زندگانی دخت بزرگوار رسول گرامی اسلام باید همواره مورد توجه همه ما بوده و از تعالیم و رهنمودهای نورانی آن در زندگی خود بهره گیریم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مردم مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی حق شناسی کرده و نسبت به جایگاه اهل بیت معصومین(ع) توجه ویژه ای را دارند، بیان داشت: آفرین بر شما زنان و مردان که با حضور ارزنده و والای خود در مراسم های عزاداری ایام فاطمیه حق حضرت زهرا(س) را ادا کردید.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که شما مردم مؤمن و ارزش مدار ثابت کردید که خواهان گرفتن حق حضرت فاطمه زهرا(س) هستید، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار جان جانان است که بود ایشان بود همه و نبود ایشان هلاکت انسان است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) مطیع امیر مؤمنان(ع) و یار و یاور ایشان در همه صحنه ها بودند، گفت: این بانوی بزرگوار آمد تا از جایگاه نورانی و والای ولایت دفاع کند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که انسان باید همواره به دنبال اعمال صالح و اجرایی کردن تعالیم دین مبین اسلام در زندگی خود باشد، بیان داشت: پیروی از سیره نورانی خاندان عصمت و طهارت باید در برنامه‌های زندگی ما وجود داشته باشد که ثمرات و برکات ارزنده‌ای برای ما خواهد داشت./950/پ202/س

ارسال نظرات