۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۰۰۲

اعضای هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر اهواز انتخاب شدند

خبرگزاری رسا ـ جلسه معتمدین انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور تعیین هیأت اجرایی انتخابات در اهواز برگزار شد.
انتخابات شوراها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز و رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز، ظهر امروز در جلسه معتمدین انتخابات چهارمین شوراهای اسلامی شهر و روستا، با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام اسلامی ایران، ابراز داشت: انتخابات در دو بعد داخلی و خارجی دارای اهمیت خاصی است و فرصتی را ایجاد می کند تا مردم با دست خود سرنوشت خود را رقم بزنند.

فرماندار اهواز با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حوزه شهرستان اهواز و الهایی و سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه، ابراز داشت: با تلاش مسؤولان استانی درصدد آن هستیم که انتخاباتی باشکوه در استان خوزستان برگزار شود و امیدواریم در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: برای انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات شوارها رأی گیری انجام شده است و از بین معتمدان حاضر در جلسه 8 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

فرماندار اهواز در بخش پایانی سخنانش با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: امیدواریم انتخابات در کشور به ویژه در استان خوزستان باشکوه برگزار شود و شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران باشیم.

گفتنی است، هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستای اهواز متشکل از 11 عضو است که عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، حبیب الله آقایی، کامران احمد پور کیوانی به عنوان کادر اداری هیأت اجرایی و عباس هلاکویی، محمد رستم منش، موسی شیخی، عبدالسعید کریمی، لفته منصوری، سید محسن موسوی زاده، عبدالمجید وحیدی و فتح الله ابوعلی از سوی معتمدین به عنوان اعضای هیأت اجرایی برگزیده شدند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات