۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۶۳۶۴۰
آیت الله صافی گلپایگانی:

سپاه همواره در خط دفاع از دین و انقلاب حرکت کرده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تأکید بر حفظ حدود و ثغور دین مردم، گفت: کسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود عامل به احکام اسلام و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.
آيت الله صافي گلپايگاني آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، فرمانده سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان عقیدتی- سیاسی سپاه پاسداران روز شنبه با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سپاه، ابراز داشت: الحمدلله برادران ما در سپاه از روز اول با نیّت خالص و برای دفاع از دین وارد شدند و الان هم بر همان خط اول هستند و ان شاء الله تا آخر در همین مسیر حرکت خواهند کرد.


وی در ادامه این دیدار با اشاره به خطراتی که بعد از انقلاب برای نظام اسلامی پیش آمد بیان کرد: عزّت و قدرتی که امروز الحمدلله داریم با آن همه پیش‌آمدها و خطرات، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خلوص نیّت کسانی که در این برنامه‌ها خدمت می‌کردند نیست.

 

حضرت آیت الله صافی با اشاره به دفاع مقدّس و فداکاری سربازان اسلام اضافه کرد: این برای همه عبرت است که جمعیتی در آن وضعیت حاضر شدند و از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین گذشتند و موجبات بقاء نظام اسلامی را فراهم آوردند.


استاد برجسته حوزه به هفته عقیدتی سیاسی اشاره داشت و افزود: همه کسانی که در این راه قدم گذاشتند و فداکاری کردند، همه‌اش برای همین اظهار عقیده بود. همه آمدند تا عقیده‌ها ثابت و صحیح بماند. همه ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند تا دین و مذهب باقی بماند و از این به بعد هم باید کسانی باشند که فداکارانه از دین و مرزهای آن دفاع کنند.


این مرجع تقلید جهان با تأکید بر حفظ حدود و ثغور دین مردم ادامه داد: کسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود عامل به احکام اسلام و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.


وی در پایان این دیدار با بیان این‌که افتخار شما باید پرچم‌داری اسلام باشد، گفت: مراقب باشید راهی را که از ابتدا شروع کردید با همان نیّت و خلوص ادامه دهید مخصوصاً امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید  که ان شاء الله اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نصرت الهی بیشتر شود.

 

در ابتدای این دیدار که در آستانه هفته عقیدتی- سیاسی سپاه صورت گرفت، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده‌ی سپاه قم، گزارشی از برنامه‌های این روز و فعالیت‌های سپاه پاسداران ارائه داد./924/د102/ج
 

ارسال نظرات