۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۶۵۰۴۳
مدیر مجتمع مذاهب واحد گرگان:

فاطمه قسمتی از عصمت کبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجتمع مذاهب واحد گرگان با اشاره به این‌که فاطمه قسمتی از عصمت کبری است، گفت: حضرت فاطمه(س)قطعه‌ای از عقل کل و قطعه‌ای از علم کل است.
حجت‌الاسلام رفيعي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام رفیعی، مدیر مجتمع مذاهب واحد گرگان در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) جامعةالمصطفی واحد گرگان برگزار شد، گفت: فاطمه(س) قسمتی از عصمت کبری، قطعه‌ای از عقل کل و قطعه‌ای از علم کل است.
وی پس از تبریک تقارن مناسبت‌های این ایام بحث خود را به دو بخش تقسیم کرد و در قسمت اول به شرح و تفسیر دو روایت در باب منزلت و جایگاه حضرت زهرا(س) که متفق‌علیه محدثین فریقین است پرداخت.
در ادامه این مراسم آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان در سخنانی به جایگاه رفیع زن در اسلام پرداخت و گفت: بالاترین افتخار زنان این است که به دنیا اعلام کنند که الگوی ما حضرت فاطمه زهرا(س) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از استادان و معلمان در مورد شهید مطهری گفتند: امروزه ما انسان عالم زیاد داریم اما متفکر و اندیشمند کمتر داریم، انسان عالم همچون ضبط صوتی است که هر چه را گرفته است پس می‌دهد ولی اندیشمند کسی است که بتواند تولید فکر و اندیشه کند و شهید مطهری این‌گونه انسانی بود.
در این مراسم که با حضور آیت‌الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام عطاران، رییس مجتمع مذاهب و اساتید و دانش پژوهان هر دو واحد علمی برگزار شد، از استادان دو مجموعه با اهدای جوایزی قدردانی شد./907/د102/ی
ارسال نظرات