۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۶۶۵۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

استکبار به دنبال ایجاد جنگ مذهبی در کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که پشت صحنه هتک حرمت به صحابی پیامبر، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: دشمنان با این گونه اقدامات به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع فعالان فرهنگی استان در گرگان با محکوم کردن اهانت گروه های سلفی به قبر صحابی پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: دشمنان با این گونه اقدامات ضد دینی در پی سست کردن اعتقادات دینی مردم هستند.

 

وی با بیان این که دشمنان از تقویت باورهای دینی مردم و عشق و علاقه آنها به ائمه اطهار(ع) و خاندان آنها هراسان هستند، ادامه داد: بارگاه های شخصیت های دینی همواره، محل تجمع مردم بوده و دشمن این مسأله را نمی خواهد و سعی در سست کردن اعتقادات دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص) را بیانگر بی‌اعتقادی گروه‌های تکفیری به مبانی اسلام دانست و خاطرنشان کرد: وهابیت و گروه های تروریستی کاملاً در اختیار ارگان های جاسوسی غرب هستند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که گروه های تکفیری به هیچ یک از موازین دینی و انسانی توجهی ندارند، تصریح کرد: وهابیت بدون توجه به هیچ منطق تلاش می کند افکار و عقاید غلط و منحرف خود را به جامعه دینی القاء کنند.

 

وی با بیان این که وهابیت و گروه های تکفیری علیرغم ادعاهای بی اساس خود هیچ گرایشی به اسلام ندارند، افزود: گروه های تروریستی سوریه باید بدانند هتک حرمت‌های صورت گرفته بدون شک نشانگر رذالت گردانندگان این گروه‌ها بوده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه سخنان خود بر حفظ هوشیاری امت اسلامی در برابر کینه توزی ها و توطئه افکنی های دشمنان تأکید کرد و گفت: وظیفه ما مسلمانان این است که هوشیار باشیم و بهانه ای دست دشمن ندهیم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآورشد: دشمنان با بی حرمتی به اعتقادات مسلمانان می خواهند، این باورها را تخریب کنند و در اذهان مردم نگرانی و تشویش ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که این گونه اقدامات ضد دینی و انسانی گروه های تفکیری دست نشانده استکبار جهانی و به منظور ایجاد اختلاف بین مسلمانان انجام می گیرد نه تنها باعث تفرقه نمی شود بلکه تمامی مسلمانان با اتحاد و همبستگی بیش از پیش خود همواره در کنار هم توانسته اند تمامی نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

 

وی با بیان این که پشت صحنه هتک حرمت به صحابی پیامبر، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: دشمنان با این گونه اقدامات به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که هتک حرمت گروه های تکفیری به مقبره صحابی پیامبر مکرم اسلام بیان کرد: این اقدامات نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان اسلام در مقابل وحدت امت اسلامی است که می خواهند با جریحه دار کردن احساسات مسلمانان به اهداف شومشان برسند.

 

وی در پایان با بیان این که این گونه اقدامات تنها موجب استحکام وحدت میان امت اسلامی خواهد شد، ادامه داد: دشمنان بدانند نمی توانند با این گونه توطئه افکنی ها زمینه تفرقه میان شیعه و سنی را فراهم کنند./950/پ203/ب

ارسال نظرات