۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۶۶۶۳۸

اعزام 23 هزار زائر از آذربایحان غربی به مرقد امام راحل

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امسال 23 هزار زائر در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.
اعزام 23 هزار زائر از آذربایحان غربی به مرقد امام راحل

سرهنگ جلیل وحیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امسال 23 هزار زائر از سراسر استان در قالب کاروان‌های زیارتی راهی مرقد امام راحل می‌شوند.

 

وی با بیان این که امروزه خط کش و عیار دشمنان نظام در قالب تهدیدات و تبلیغات سوء به‌سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشانه رفته است، تصریح کرد: در این راستا برگزاری هرچه باشکوه و مطلوب مراسم ارتحال، همچون تیری بر چشم دشمنان نظام و اسلام است.

 

این مسؤول اظهار کرد: پس از حضور پرشور و میلیونی مردم ولایتمدار و آگاه در مراسم 22 بهمن که بازتاب بسیار پررنگی در رسانه‌ها و شبکه‌های جهانی داشت، برگزاری مراسم ارتحال امام از دیگر برنامه‌هایی است که توجه و حضور ویژه مردم و مسؤولان را به خود می‌طلبد.

 

وحیدی یادآور شد: سال گذشته در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) بیش از 18 هزار نفر عازم تهران شدند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: سپاه شهداء استان تمام توان خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم به کاربسته و با اجرای هر چه منظم برنامه ‌های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) گوشه‌ای از وظیفه و دین خود را بر مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) ادا خواهد کرد.

 

وحیدی افزود: ادای احترام به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی وظیفه تک تک افراد جامعه است و در این رابطه باید هر آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص نهاده و گوی سبقت را از همدیگر بگیریم.

 

وی در ادامه به بحث کاروان های راهیان نور اشاره و اضافه کرد: سال گذشته 32 هزار نفر از این استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و 11 هزار نفر نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور به این استان سفر کردند./936/ت303/ب

ارسال نظرات