۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۶۶۷۰۱
با حضور رییس دارالقران کریم کشور؛

همایش تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی در سنندج برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، علم و دانش در جامعه اسلامی را دارای فضیلت دانست و گفت: در استان کردستان محور عمده فعالیت های فرهنگی حول قرآن است و اکثر برنامه ها با این رویکرد ساماندهی می شود.
مديرکل تبليغات اسلامي کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان این که فعالیت های قرآنی از لحاظ کمی و کیفی دارای اهمیت بسیار زیادی است، بیان داشت: افرادی که در عرصه فعالیت های قرآنی حضور دارند دارای والاترین جایگاه و ارزشمندترین مقام هستند و به همین دلیل می بایست همیشه  قدردان زحمات آنه ا بود و از این افراد  تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

 

وی با اشاره به این که فرهنگی بودن کردستان ریشه در آموزه های قرآن دارد، افزود: مقوله حفظ قرآن کریم با توجه به زمینه استان نیاز به ترویج و اهتمام بیشتر دارد و در این زمینه برنامه های مناسبتی و ویژه برنامه های قرآنی از شبکه استانی با حضور اساتید برتر محلی استان پخش شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: 500 هیأت مذهبی در سطح استان فعال هستند و ایجاد خانه های قرآن در مسجد محلات و ترویج سبک و روش زندگی براساس الگوهای قرآنی از دیگر فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به شمار می رود.

 

حجت الاسلام صفی یاری با بیان این که 87 شاخص در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تعیین شده است، عنوان کرد: از این تعداد شاخص محور اکثریت آنها بر ترویج علوم قرآنی استان تأکید دارد./967/پ202/ب

ارسال نظرات