۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۶۷۹۴۵
نماینده مجلس:

نظر شورای نگهبان میدان آزمایش مدعیان قانون مداری است

خبرگزاری رسا- نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه سملقان، گرمه، جاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر شورای نگهبان در زمینه تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، میدان آزمایشی برای مدعیان قانون مداری است.
انتخابات رياست جمهوري شوراي نگهبان

قاسم جعفری، نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه سملقان، گرمه، جاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، عنوان کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می بایست تشخیص شورای نگهبان در احراز و یا عدم احراز صلاحیت آنها برای حضور در گردونه انتخابات را محترم شمرده و به قانون تمکین کنند.

 

وی با تاکید بر قانون مداری و قانون پذیری تمامی نامزدهای انتخاباتی، اظهار داشت: بدون شک نظر شورای نگهبان در مورد تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، میدان آزمایشی برای مدعیان قانون مداری است.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: اعضای محترم شورای نگهبان رسالت خود در زمینه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را با حاضر و ناظر دانستن خداوند و نیز بر اساس مر صریح قانون به درستی انجام داده اند.

 

وی در ادامه بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: مشارکت گسترده مردم سبب اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی و شکست نقشه های شوم دشمنان ملت مسلمان ایران خواهد شد.

 

جعفری انتخابات پیش رو را فرازی مهم از تاریخ نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: حضور گسترده و دشمن شکن مردم در این انتخابات زمینه را برای رشد و توسعه بیشتر کشور و رفع مشکلات موجود فراهم می کند.

 

گفتنی است، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 24 خرداد ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./934/ت303/ج

 

 

ارسال نظرات