۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۶۹۰۹۱
با نگاهی به زندگی میرزای شیرازی؛

«فترت و فتوا» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نمایش رادیویی «فترت و فتوا» با نگاهی به احوال و زندگی میرزای شیرازی صاحب فتوای تنباکو از رادیو معارف در برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
نمايش راديويي صاحب فتواي تنباكو
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، با هدف آشنایی با احوالات و سبک زندگی بزرگان دین و مراجع عالی‌قدر شیعه، نمایش رادیویی«فترت و فتوا» با نگاهی به زندگی میرزای شیرازی از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
شنوندگان محترم و فرهیخته رادیو معارف در این نمایش در 18 قسمت با احوالات و مبارزات مرجع گران‌قدر شیعه، آیت‌الله سیدحسن حسینی شیرازی معروف به میرزای شیرازی صاحب فتوای تنباکو آشنا می‌شوند.
پخش این نمایش رادیویی از 11 خرداد آغاز شده و تا پایان خرداد 92 ادامه دارد.
این نمایش رادیویی به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، سردبیری فاطمه رنجبران و کارگردانی مجید حمزه‌ای، براساس نوشته‌ای از داوود نقلانی است که مهرداد عشقیان به عنوان گوینده، رضا طاهری به عنوان صدابردار و محمدرضا قبادی‌فر به عنوان افکتور با آن همکاری دارند و هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
برنامه «باغ تماشا» کاری است از واحد نمایش که هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17:30 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان می‌شود.
علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی می‌توانند جهت دریافت این نمایش و نمایش‌های پخش شده از این برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/پ
ارسال نظرات