۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۷۰۲۱۶
جلیلی در زاهدان:

برای دفاع از فلسطین هر هزینه ای را می پردازیم

خبرگزاری رسا- ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت مردم فلسطین گفت: ما از برادران اهل سنت خود در کشور مظلوم فلسطین حمایت و دفاع می‌کنیم و هزینه‌هایش را هم می‌پذیریم
سعيد جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، سعید جلیلی روز سه شنبه در جمع مردم زاهدان در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر گفت: باید برای برپایی عدالت کامل، ساختاری اجرایی داشته باشیم تا ظرفیت ها به صورت متعادل و عادلانه در تمام کشور پخش شود و به گونه ای نباشد که تنها شهرهای بزرگ و کلانشهرها بیشترین برخورداری را داشته باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کسی می تواند بر تورم کشور غلبه کند که دارای برنامه مدون و از پیش تعیین شده باشد و رییس جمهور باید کسی باشد که در سطح راهبردی توان اجرای کار و اداره کشور را داشته باشد و سوابق کاری دلیلی بر توان اجرایی نیست.

جلیلی در رابطه با امکانات موجود در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان ترانزیت کالا و ظرفیت های چابهار یکی از محوری ترین برنامه های پیشرفت استان محسوب می شود که اگر به اینها بها داده شود اشتغال و بیکاری از این استان محومی شود. در سیستان و بلوچستان ظرفیت جوانان، بازاریان و نخبگان یکی از محوری ترین اصول پیشرفت است که اگر این ظرفیت ها از حالت تعلیق درآید و بروز پیدا کند برای کشور پیشرفتی را رقم می‌زند که چشم جهانیان را خیره می کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: سفرهای استانی خوب است اما کافی نیست بلکه باید سفرهای کابینه ای و وزرا هم انجام شود و در این سفرها باید به درد دل مردم گوش داده شود، مردم مناطق محروم و عشایر کشور در اولویت کاری دولت ها باید قرار بگیرند زیرا عشایر سرمایه های این کشور هستند.

وی با اشاره به وضعیت مردم فلسطین ادامه داد: ما از برادران اهل سنت خود در کشور مظلوم فلسطین حمایت و دفاع می‌کنیم و هزینه‌هایش را هم می‌پذیریم، چراکه آنها مسلمان هستند و دفاع از مسلمان و فریاد رسی از آنان وظیفه هر مسلمان است.

جلیلی در خاتمه گفت:اگر امروز با وجود تمام ظرفیت ها و منابع فراوان کشور، هنوز مردم از بیکاری و فقر در عذاب هستند ناشی از سوء مدیریت است که باید مدیریت کشور اصلاح شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:باید آمایش سرزمینی صورت پذیرد و اگر امروز شعار پیشرفت و عدالت سر می‌دهیم برگرفته از آموزه‌های اسلام و نگاه عادلانه به تمام ظرفیت‌های کشور است.

شایان ذکر است سعید جلیلی در بدو ورود خود به فرودگاه زاهدان مورد استقبال سران طوایف و معتمدین شهر قرار گرفت و پس از آن به گلزار شهدای این شهر رفته و با آرمانهای امام و شهدا تجدید بیعت کرد.

سعید جلیلی در ادامه سفر یک روزه خود به حضور در ورزشگاه امام علی(ع) و تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با مردم و دانشجویان گفتگو کرد./940/پ202/ج

ارسال نظرات