۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۷۰۴۸۲
خطیبه جمعه اهل سنت سنندج:

سرافرازی ملت ایران در گرو تبعیت از آرمان‌های امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهل سنت سنندج گفت: سرافرازی مردم ایران اسلامی درعرصه های مختلف با پیروی از مسیر و آرمان‌های ارزشمند رهبرکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت ازولایت فقیه امکان پذیر است.
ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ماموستا امین راستی، امام جمعه موقت اهل سنت سنندج، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر بیان کرد: برای خلق حماسه سیاسی حضور پرشورمردم وتن دادن به قوانین انتخاباتی یک امر ضروری است.

 

وی ضمن تبریک به مناسبت مبعث پیامبراعظم(ص) افزود: شخصیت اخلاقی پیامبرعظیم الشأن اسلام مملو از الگوهای تعالی بخش و والای انسانی برای تمام اعصار بوده و به فرموده آن حضرت اتمام مکارم اخلاق غایت و هدف رسالت ایشان بوده است. 

ماموستا راستی افزود: اسلام بهترین و والاترین قوانین را برای تعالی و ارتقای سطح تفکر بشر و روش زندگی انسان‌ها ارائه کرده است، گذشت زمان نه تنها موجب تنزل هدایت های قرآن نشده بلکه امروزه نیاز انسان به این رهنمودها بیشتر شده است. 

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: اسلام مکتب الهی است که با رهنمودهای ارزشمند توانسته است مکاتب دیگر را به تسلیم وادار کند پس می توان نتیجه گرفت تمام توطئه‌ها و کارشکنی های کشورهای غربی علیه مسلمانان و دین مبین اسلام راه به جایی نخواهد برد و آنان راهی جز تسلیم در برابر اسلام  و مسلمانان نخواهند داشتند.

وی عنوان کرد: سرافرازی مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف با پیروی از مسیر و آرمان‌های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع مهم انتخابات و ضرورت حضور حماسی مردم همیشه درصحنه در این عرصه اشاره کرد و گفت: نباید میدان رقابت نامزدهای انتخاباتی تبدیل به دشمنی و تخریب یکدیگر شود و زمینه را برای دخالت بیگانگان و دشمنان نظام فراهم سازد، بلکه این فرصت باید باعث یأس و ناامیدی دوستان انقلاب شود.

ماموستا راستی گفت: در طول عمر با برکت نظام اسلامی حرکات و تلاش های با ارزشی صورت گرفته، باید ازسیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات دولت های پیشین از سوی نامزدها پرهیز شود و به جای تخریب به فکر راهکارهای عملی و برنامه‌ها قابل اجرا برای خدمت صادقانه به مردم باشند./967/پ201/س 
 

ارسال نظرات