۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۰۷۱۶
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مردم از آغاز انقلاب اسلامی جلوتر از خواص بوده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بصیرت افزایی را مهم‌ترین وظیفه نخبگان بر شمرد و افزود: مردم دیدگاه‌ها و سلایق متعددی دارند و می تواننند بر اساس معیارها گزینه های مورد نظر را انتخاب کنند، تبیین و تشریح معیارها بر عهده نخبگان است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز در جمع نخبگان این استان بیان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت شده است مردم همیشه از خواص جلوتر هستند و این مطلب نشان از بصیرت ملتی است که در مکتب انقلاب پرورش یافته اند.


وی ادامه داد: نخبگان دقت کننند از آحاد ملت عقب نمانند زیرا به یقین حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات خلق خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیشرفت در گرو همدلی و وحدت است، به یقین مسائلی که در این گونه جلسات مطرح می شود مؤثر و نقشی کلیدی در حوزه‌های گوناگون دارد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بصیرت افزایی را مهم‌ترین وظیفه نخبگان برشمرد و افزود: مردم دیدگاه‌ها و سلایق متعددی دارند و می تواننند بر اساس معیارها گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کنند، تبیین و تشریح معیارها بر عهده نخبگان است.


وی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک حماسه است اما نباید حماسه سیاسی را منحصر در انتخابات بدانیم، دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص نام‌گذاری امسال تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها مربوط به یک مقطع زمانی خاص نیست.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همیشه در خصوص چالش های پیش روی نظام هشدار می دهند، اگر مسؤولین و مردم رهنمودها و هشدارهای معظم له را به ویژه در خصوص مسائل اقتصادی به شکل ارزنده ای عملیاتی می کردند امروز کوچک‌ترین مشکل اقتصادی بر سر راه ما نبود.


وی افزود: تدابیر و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب مهم‌ترین عامل در جهت دهی نظام به سوی تحقق اهداف مد نظر و پیشرفت کشور است، به قطع اگر دیدگاه‌ها و جهت دهی‌های معظم له را ملاک برنامه‌ها قرار دهیم مشکلات کشور به راحتی قابل حل خواهند بود./967/پ202/س

ارسال نظرات