۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۷۰۸۱۷
نماینده مردم تهران در مجلس:

رفتار جامعه نوید بخش انتخابات پر شور و آگاهانه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شواری اسلامی حضور پر شور مردم در راهپیمایی حساس 22 بهمن را نشانه عقلانیت حداکثری ملت در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: مسأله انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است بنابراین قطعا امسال انتخاباتی بهتر از گذشته خواهیم داشت.
بيژن نوباوه

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند عقلانیت جامعه در رابطه با تعیین سرنوشت خود به حداکثر رسیده است، اظهار داشت: در حالی که همه دنیا می گفتند فشارهای همه جانبه دشمنان موجب دلسردی مردم خواهد شد اما دیدیم که مردم قوی تر از هر سال به میدان آمدند و موجب تحیر همگان شدند.

وی با اشاره به این که مسأله انتخابات بسیار مهم تر از راهپیمایی است، گفت: انتخابات بحث عملی تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال است و مردم ما در این زمینه آگاهی بسیار خوبی دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که قطعا امسال انتخاباتی بهتر از گذشته خواهیم داشت، ابراز کرد: تحرک و فعالیت مردم در این ایام خود دلیل محکمی بر این مدعا است؛ من فکر می کنم انتخابات این دوه هیچ چیز کمتر از گذشته نداشته باشد.

نوباوه رفتار جامعه را نوید بخش یک انتخابات پر شور و آگاهانه دانست و گفت: صداهای چندگانه در این انتخابات شنیده می شود که نشان می دهد همه اقشار در آن فعال هستند.

وی نقش صدا و سیما را در این انتخابات بسیار مؤثر خواند و بیان داشت: خوشبختانه هزینه تبلیغات در این دوره پایین است؛ بهترین روش برای تبلیغات و آشنایی مردم با نامزدهای انتخاباتی استفاده از رسانه ملی است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت رسانه ملی را بی بدیل توصیف کرد و گفت: نوع محاوره و ارتباط مستقیمی که مردم بدون واسطه و بودن فرد سوم با کاندیداهای خود برقرار می کنند نشانگر این است که هنوز هم صداو سیما بی نظیر است.

نوباوه با بیان این که مردم بیشترین و بهترین اطلاعات خود را از صدا و سیما می گیرند، افزود: برگزاری مناظره ها نشان داد ظرفیت رسانه ملی برای انجام چنین کارهایی بسیار بالا بوده و یقینا اطمینان مردم نسبت به رسانه ملی بسیار زیاد است.

وی حفظ بی طرفی و رعایت اصولی که مخاطبان در نظر دارند را از ویژگی های برنامه های انتخاباتی صداو سیما عنوان کرد و گفت: سعی شده روش هایی که همه کاندیداها دوست دارند و اکثر مردم می پسندند در این برنامه های پیاده شود./928/ت302/ج

ارسال نظرات