۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۱۲۴
آیت الله شبستری:

دشمنان از گفتمان انقلاب و حضور حداکثری مردم حساب می برند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تدام گفتمان انقلاب اسلامی، خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات شد و گفت: ما با این گفتمان به پیروزی رسیدیم بنابراین باید آن را ادامه دهیم؛ دشمنان انقلاب از این گفتمان حساب می برند، بی تفاوتی و سکوت در برابر آن به اهداف دشمنان کمک می کند.
آيت الله شبستري  امام جمعه تبريز آيت الله شبستري امام جمعه تبريز

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این که دشمنان از گفتمان انقلاب حساب می برند، اظهار داشت: اگر نسبت به ارزش های انقلاب  ساکت و بی تفاوت باشیم دشمن به هدفی که دنبال می کند می رسد؛ ما با گفتمان انقلاب به پیروزی رسیدیم بنابراین باید آن را تدام بخشیم تا نسل های جدیدی که سال های آغازین انقلاب را ندیده اند نیز این انقلابی بار آیند.

 

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی، اسلامی، مبتنی بر قانون و ارزش ها توصیف کرد و اظهار داشت: این ادامه راه شهدا و ولایت است، ما معتقدیم که انقلاب ما اسلامی است و تداوم دارد؛ هر اندازه این گفتمان تدام داشته باشد اثرش برای نسل جوان و وارثان انقلاب بیشتر است.

 

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره فرمایش امام(ره) مبنی بر این که ما در انقلاب هنوز به مقصد نهایی نرسیده ایم، گفت: هدف ما از این انقلاب این است که اسوه و الگو برای همه کشورهای جهان باشیم بنابراین باید به صورت عملی هم ثابت کنیم که این راه را ادامه می دهیم پس گفتمان انقلاب همیشه لازم است و بر این اساس باید ادامه پیدا کند.

 

امام جمعه تبریز حضور مردم در انتخابات و دیگر صحنه های انقلاب را نشانه وفاداری به مردم و نظام انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: هرچه این حضور گسترده تر باشد در حقیقت اعلام می کنند که ما از کشور دفاع می کنیم  و پشتیبان آن هستیم؛ در مقابل حضور کمرنگ مردم نشانه بی تفاوتی، نوعی اعتراض و دهن کجی به نظام است.

 

آیت الله شبستری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: دنیا و به خصوص دشمنان ما وضعیت کشور را رصد می کنند، اگر مردم در صحنه حاضر باشند نشان می دهد بین آنها و نظام هیچ گونه زاویه ای وجود ندارد؛ حضور حداکثری دشمنان را ناراحت می کند و موجب می شود آنها از وحدت ما حساب ببرند.

 

وی تمکین به نظر اکثریت جامعه را ضروری خواند و اظهار کرد: این یک قانون بین المللی است که در انتخابات اقلیتی که رأی نیاوردند باید به نظر اکثریت تمکین کنند؛ کاندیداها باید قانون گرا باشند و مطمئن باشند که در این کشور تقلب ممکن نیست، مبادا کاری کنند که فجایع  فتنه 88 تکرار شود.

 

امام جمعه تبریز با بیان این که فتنه 88 موجب التهاب، نگرانی و ناراحتی مردم شد، افزود: اخیرا برخی از فتنه گران اعتراف کردند که دروغ گفته اند و تقلبی وجود نداشته است؛ بعد از فتنه ثابت شد که دست های بیگانگان و دخالت آنها موجب آن اتفاقات شد./928/ت302/ج 

ارسال نظرات