۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۱۱۳۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

چشم دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات دوخته شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتخابات یکی از معیارهای اصلی مقبولیت نظام اسلامی است و باید همه ما برای حضور در این عرصه سرنوشت‌ساز با احساس انجام تکلیف عمل کنیم.
حجت‌الاسلام حسيني شاهرودي، نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان بیان کرد: انتخابات در کشور ما جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد، به دلیل جاری بودن احکام اسلامی و مردم سالاری دینی نقش مردم در انتخاب ها پررنگ و اثرگذار است.


وی ادامه داد: نقش مردم در این عرصه بسیار سرنوشت‌ساز است، به همین دلیل باید از همه ظرفیت ها در راستای مشارکت حداکثری مردم در این صحنه بسیار مهم فراهم شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: حماسه آفرینی و حضور حداکثری حد و مرزها را می شکند به گونه ای که مشارکت نزدیک به 100 درصدی مردم برای تصویب قانون اساسی مهر تأیید نهایی را به نظام جمهوری اسلامی ایران زد.


نماینده ولی فقیه در کردستان: چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات 24 خرداد دوخته شده است، خاورمیانه بزرگ اسلامی در حال شکل‌گیری است و روز به روز بر نقش الگویی جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان افزوده می‌شود، غربی‌ها می دانند در نهایت چاره‌ای جز تسلیم در برابر اراده مستحکم ملت ایران ندارند و باید هرچه سریع‌تر حقوق ملت ایران در عرصه‌های مختلف را به رسمیت بشناسند.


وی اظهار داشت: انتخابات یکی از معیارهای اصلی مقبولیت نظام اسلامی است و باید همه ما برای حضور در این عرصه سرنوشت‌ ساز به نیت انجام تکلیف عمل کنیم، بدون شک مشارکت و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی معیاری برای میزان مقبولیت نظام بوده و در طول عمر با برکت نظام اسلامی ملت مسلمان ایران با مشارکت گسترده خویش در عرصه‌های مختلف این مهم را به جهانیان نشان داده اند.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تأکید کرد: ایران در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریم ها دارای قدرت نظامی برای کنترل آمریکا و اسرائیل غاصب، قدرت سیاسی برای اظهار نظر بین المللی و قرار گرفتن در مقابل دنیا است که این تحریم های اقتصادی وارده بر بدنه نظام از سوی عوامل استکبار به منظور مانع تراشی برای توقف فعالیت های انرژی هسته ای است و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه تمامی این توطئه ها را بی تأثیر می کند./967/پ202/س

ارسال نظرات