۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۱۳۴۵
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مشارکت جدی در انتخابات سبب اقتدار بین‌المللی ایرانیان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات و مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همواره عزت و اقتدار ایرانیان را در عرصه های بین‌الملل به ارمغان داشته است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در جلسه شورای اداری این استان بیان کرد: هدف و برنامه اصلی دشمنان نظام در آستانه برگزاری انتخابات تحریم و تلاش برای جلوگیری از حضور مردم در صحنه است، به همین دلیل همه باید با هوشیاری کامل خود را در راستای مقابله با توطئه های دشمن آماده کنیم.

وی ادامه داد: دشمن در صدد است که حضور مردم در انتخابات کم رنگ باشد و به همین دلیل از ماه ها قبل برنامه های خود را در این راستا متمرکز کرده و هرگاه توطئه های آنها شکست می خورد به دنبال نقشه های جدید هستند.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات و مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همواره عزت و اقتدار ایرانیان را در عرصه های بین‌الملل به ارمغان داشته است.


وی افزود: مردم به دلیل اعتمادی که به نظام اسلامی خود دارند همیشه با اقتدار در صحنه انتخابات حاضر می شوند، انتظار می رود 24 خردادماه نیز شاهد حضور حداکثری آحاد مردم باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: تلاش و همکاری جدی مدیران و مسؤولان ادارات و سازمان‌های دولتی کردستان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه بسیار مهم و ضروری است؛ از این رو باید 24 خرداد برنامه و کار اصلی همه ما موضوع انتخابات باشد.


وی اظهار داشت: نظام اسلامی بر پایه عمل به آموزه‌های اسلامی و مبانی قرآنی پایه‌گذاری شده است و در این مسیر نیز طی سی و چهار سال گذشته همواره امدادهای غیبی حامی و پشتیبان این نظام الهی بوده‌ است.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها، مشارکت‌ها و حضورهای معنادار مردم مسلمان ایران در تمامی عرصه‌های انقلاب بوده و به جرأت می‌توان گفت که ایران اسلامی هم‌اکنون مقتدرترین نظام سیاسی در منطقه را دارا بوده و این روند تعالی‌بخش در سایه عمل به رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری تداوم دارد.


وی تأکید کرد: بدون شک سلامت در برگزاری انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل باید با همکاری و تلاش بیشتر در این زمینه نیز اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم ولایت‌مدار کردستان نیز همگام با سایر هموطنان در روز 24 خرداد با حضور گسترده خویش حماسه‌ای دیگر را خلق کنند./967/پ202/س

ارسال نظرات