۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۴۹۵
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

احترام به انتخاب اکثریت اصل پذیرفته شده در تمام دنیا است/ مردم پاسخ دندان شکن به دشمن می دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور حداکثری مردم در انتخابات تعیین کننده دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي حجت الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تمکین به رأی مردم را قاعده عقلانی در همه دنیا دانست و اظهار داشت: این به عنوان یک اصل در همه دنیا پذیرفته شده است و کسانی که مورد اقبال اکثریت مردم قرار نمی گیرند به نتیجه انتخابات، نظر و انتخاب مردم احترام بگذارند.

     

    وی افزود: همه کاندیداها توان و ظرفیت خود را به عرصه آوردند اما داور نهایی مردم هستند؛ البته پیروز اصلی این میدان نظام جمهوری اسلامی است که مردم با حضور حماسی خود این پیروزی را رقم خواهند زد.

     

    عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اصل حضور مردم در انتخابات را یکی از مهم ترین مسائل در این زمینه دانست و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم ما در تعیین سرنوشت کشورشان از ابتدا دخیل بوده اند و ان شاءالله تا انتها هم پای این نظام و ارزش های آن خواهند ایستاد.

     

    حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی حضور مردم در انتخابات را تعیین کننده دانست و ابراز داشت: این حضور به منزله آن است که مردم همواره در کنار نظام و رهبری ایستاده اند و در برابر تهاجم گسترده دشمنان بر اصول خود پافشاری می کنند.

     

    وی ادامه داد: در طول این سال ها مردم همواره به خاطر ایستادگی و پایمردی در مسأله هسته ای و در برابر دشمنان و مقابله با سلطه گری استکبار جهانی تحت فشارها و تحریم ها بوده اند، حضور حماسی مردم دراین انتخابات پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی خواهد بود./928/ت302/ج

ارسال نظرات