۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۵۴۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

ملت اقتدار ایران اسلامی را در حماسه انتخابات 24 خرداد نشان می دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ملت شریف ایران فردا یک بار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان خود می دهند و اقتدار و عزت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان روز پنج شنبه در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در دیدار با جانبازان شهرستان سنندج بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران در آزمون الهی و معامله با خدای خود سربلند بیرون آمدند، وظیفه ما پاسداری از خون شهدا در راستای تداوم راه آنان است، نهادهای متولی امر باید با تمام توان در خدمت جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا باشند.


وی ادامه داد: خداوند در دنیا هر کسی را با یک معیار مورد آزمایش قرار می دهد، جانبازان در معامله با خدای خویش با تأسی به علمدار کربلا ولایت مداری و پایداری بر عهد خود را ثابت کردند.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی شکست خورده است و بارزترین دلیل مقاومت و عزت روزافزون ملت ایران در برابر توطئه ها ولایت مداری مردم است.


وی تأکید کرد: علت روی آوری دشمنان به جنگ نرم و هجمه های فرهنگی ناکامی آنان در جنگ نظامی بود، استکبار در سوریه نیز با توسل و استفاده از گروه های تکفیری به جان مردم بی گناه افتاده اند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده وفاداری به نظام اسلامی و آرمان های امام(ره) است.


وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب  تقویت بنیان نظام و ارتقاء عزت و سرافرازی ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها خواهد بود، رأی دادن به هر یک از نامزدها در واقع رأی دادن به نظام جمهوری اسلامی است، مردم دقت کنند به کسی رأی دهند که دشمنان از او هراس داشته باشند و توان مقابله با تهدیدات دشمنان را در موضع اقتدار داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در طول عمر نظام اسلامی دشمنان از راه های مختلفی برای ضربه زدن به نظام اسلامی وارد شدند که یکی از این راه ها تحریم ها متعدد علیه کشور ما است، برای دلسردی و یأس مردم در طول یک سال اخیر این تحریم ها و فشار های اقتصادی شدت بیشتری داشته است به فضل الهی ملت شریف ایران فردا یک بار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان خود می دهند و اقتدار و عزت خود را به جهانیان نشان خواهند داد./967/پ203/ب

ارسال نظرات