۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۸۷۵
لاریجانی:

حماسه 24 خرداد رکوردی برای دموکراسی در ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم پیش‌بینی مقام معظم رهبری و نیت ایشان که یک حرکت عظیم به عنوان حماسه سیاسی بود، کاملا محقق شده است.
دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: یکی از دلائلی که یک مقدار انتخابات طول کشیده، این است که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این‌بار با هم در حال انجام است و نگارش اسامی زیاد در شوراها طول می‌کشد و یک مقدار معطلی پای صندوق‌های رأی را بیشتر کرده است.

وی افزود: از این رو کار خوبی که وزارت کشور در تمدید انتخابات کرد، فکر می‌کنم همچنان این تمدید نیاز باشد تا همچنان تا آرای مردم اخذ شود.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در گزارش هایی که از دوستان در وزارت کشور یا شورای نگهبان دادند، انتخابات خیلی پرشور بوده و احتمالا یک رکورد خوب برای دموکراسی در ایران خواهد بود و نقطه بسیار ارزشمند.

لاریجانی گفت: فکر می کنم پیش‌بینی مقام معظم رهبری و نیت ایشان که یک حرکت عظیم به عنوان حماسه سیاسی بود، به نظر می‌رسد که کاملا محقق شده و این نشان می‌دهد که دوراندیشی رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های ایشان برای انقلاب چقدر پر ثمر بوده و همیشه هم تأثیرگذار در سرنوشت کشور بوده است./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات