۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۷۱۹۰۲

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در کردستان از حضور باشکوه مردم در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رأی نماد وحدت و انسجام مردم و رهبری است.
حجت‌الاسلام حسيني شاهرودي، نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، بیان کرد: انتخابات 24 خرداد نماد عینی وحدت مردم با رهبری و نشان دهنده روحیه عدالت‌طلبی و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران بود.


وی ادامه داد: مهم‌ترین پیام این حضور حماسی به جهانیان عزت و اقتدار ایران اسلامی است، انتخابات 24خرداد 92 به جهانیان ثابت کرد که مردم مسلمان ایران از هر قوم و مذهبی استوار و ثابت قدم در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری به سوی پیشرفت و تعالی حرکت می کنند.


نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: در 24 خرداد فراموش نشدنی شاهد شعف و سرور دوستان نظام اسلامی در سراسر جهان و ناامیدی و یأس دشمنان بودیم، بی شک ملت شریف ایران پیروز اصلی این آزمون بود.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار کردستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: مردم غیور کردستان یک بار دیگر تدین و تعهد خود را به جهانیان نشان دادند./967/پ202/ب

ارسال نظرات