۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۷۲۱۹۹
آیت الله صفایی بوشهری در پیامی؛

خلق حماسه سیاسی توطئه جدایی ملت از نظام را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر با صدور پیامی از حضور حماسی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.
صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر با صدور پیامی از حضور حماسی ملت ایران به خصوص مردم بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله المعصومین سیما بقیه الله فی الارضین

 حماسه حضور با شکوه مردم در انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری از کتاب آسمانی انقلاب اسلامی بود که با درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم گرانقدر ایران و تلاش صادقانه همه حاضران در عرصه انتخابات رقم خورد.

بی شک این حضور هوشمندانه مردم که به پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرزانه انقلاب تحقق یافت مایه امید دلسوزان انقلاب اسلامی و نا امیدی جهان سلطه گردید و نقشه‌های شوم جهان استکبار در جدایی مردم از انقلاب و گزافه گویی‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

اینجانب این حماسه و حضور پرشور را رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی که در حقیقت پیروز اصلی عرصه انتخابات می‌باشند و رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تبریک عرض می کنم.

 امیدوارم خداوند آن منتخب مردم را در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و سیاست ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق سند چشم انداز 1404 ابلاغی ایشان، گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و خدمت به مردم گرانقدر ایران و رفع مشکلات آنان و مقابله عزت مند با جهان سلطه و حمایت کارآمد از نیروهای اصیل انقلاب موفق بدارد.

از مراجع گرانقدر و آیات عظام، علما، اعضای شورای نگهبان، نخبگان حوزه و دانشگاه، نیروهای ارزشمند نظامی، انتظامی و امنیتی، سپاه پاسداران گرانقدر و بسیج عزیز و همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر که در خلق این حضور حماسی نقشی مهم ایفا کردند، را کمال تشکر دارم.

در پایان از حضور و قانون مداری کاندیداهای محترم و اعضای ستادهای آنان و رسانه‌های دیداری و شنیداری قدردانی می کنم و آحاد ملت را به بصیرت، هوشمندی، ایجاد فضایی پر از ایمان و آرامش، تقوا و همدلی، اخلاق و وحدت اسلامی، فرزانگی، ولایتمداری و اطاعت از هدایت‌های رهبری و مراعات نکات شش‌گانه‌ای که در پیام قدردانی معظم‌له در خلق حماسه سیاسی در امر انتخابات بیان فرموده‌اند جلب می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری./9464/د102/ع

ارسال نظرات