۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۷۳۸۲۹

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر امروز در آمل برگزار شد.
شهداي هفتم تير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با بیان این که آن چه در دوران های مختلف انقلاب اسلامی داریم با استفاده از فرهنگ مهدویت بوده است، گفت: امروز هم برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی توجه به فرهنگ مهدویت امری مهم است.

 

وی با اشاره به این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از آن جایی که ایادی استکبار جهانی سیلی محکمی از مردم ما خوردند به دنبال توطئه های مختلف بودند، بیان داشت: فاجعه هفتم تیر نشانگر هدفمندی جبهه استکبار به منظور براندازی نظام است که با چنین هدفی دست به این کار زدند.

 

اکبرزاده با تاکید بر این که همه افرادی که در آن عرصه جزو شهدا قرار داشتند افراد ارزنده ای بودند، ادامه داد: در آن جلسه جمعی از مسؤولان و دلسوختگان به انقلاب و امام جمع بودند که در نهایت به شهادت رسیدند.

 

فرماندار آمل ادامه داد: تحلیل استکبار این بود که اگر شخصیت هایی مثل شهید بهشتی و رجایی از اطراف امام کنار بروند می توان انقلاب اسلامی را متلاشی کرد.

 

وی با بیان این که فاجعه هفتم تیر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود، بیان داشت: خون پاک شهید بهشتی و همه شهدا، انقلاب اسلامی را پایدار تر و مردم را بیدار تر کرده است.

 

اکبرزاده ادامه داد: یکی از مهم ترین پیامدهای فاجعه هفتم تیر آگاهی و هوشیاری مردم است که رویارویی با استکبار جهانی داشتند.

 

فرماندار آمل با تاکید بر این که نقش مدبرانه امام راحل در حادثه هفتم تیر قوت قلبی برای ملت قهرمان ایران شد، گفت: بیش از هزار و 500 آیه در قرآن کریم در راستای معرفی منافقین وجود دارد تا بشریت بیش تر آنان را بشناسند.

 

وی با بیان این که شهدا برای همیشه تاریخ جاویدان و ماندگار هستند، بیان داشت: عظمت شهید بهشتی برای همگان به عنوان الگویی ارزنده است.

 

اکبرزاده با اشاره به این که شهید بهشتی پایبند به دین و نظام دینی بود، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر با همه مظلومیت روحیه ای ارزنده در استکبار ستیزی داشت.

 

فرماندار آمل با بیان این که ولایت مداری یکی از شاخصه های ارزنده شهید بهشتی است، گفت: مقاومت والای این شهید بزرگوار می تواند به عنوان الگویی برای همگان باشد./950/پ203/ش

ارسال نظرات